beantwoord

Met welke bus bedrijven werk flex..??

• 21 september 2018
  • 5 reacties
  • 284 Bekeken

Met welke bus bedrijven werk flex..??
Ik maak gebruik van connexxion (Zeeland)
Moet ik dan nog steeds Saldo op mijn kaart zetten?

André
icon

Beste antwoord door Robert B 21 september 2018, 19:51

Als je een Connexxion kortingsabonnement hebt voor Zeeland, dan zal dit wél aangesproken worden en heb je dus alsnog saldo nodig. Die reizen gaan dus niet via Flex.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Hallo Andre, en welkom bij de NS Community!

NS Flex werkt met alle busvervoerders, dus ook Connexxion.
Je reist daar dan ook op rekening!
Badge +3
Als je een Connexxion kortingsabonnement hebt voor Zeeland, dan zal dit wél aangesproken worden en heb je dus alsnog saldo nodig. Die reizen gaan dus niet via Flex.
Ben zegt van wel....
Badge +3
Met NS Flex kunt u ook met bussen, trams en metro's van alle vervoerders op rekening rijden, maar dan alleen tegen vol tarief. Als u dus geen specifiek abonnement hebt voor de bussen in Zeeland en daar ook altijd vol tarief betaalt, dan kunt u gewoon met NS Flex in die bussen reizen.

Hebt u nu een abonnement voor de bussen in Zeeland, waarmee u met korting mag reizen, dan kunt u nog niet met NS Flex op rekening in die bussen reizen. U kunt NS Flex in theorie wel combineren met het busabonnement, maar dan moet u toch saldo op de kaart laden voor de bussen in Zeeland. U reist dan in bussen waar uw busabonnement geldig is op saldo en in alle andere gevallen op rekening met NS Flex.
Bedankt voor reactie, maandag (24-9) zal ik er achter komen ...

Reageer