beantwoord

mijn NS factuur klopt niet.

• 16 september 2020
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Hallo,

23 augustus heb ik NS flex aangezet met het dal vrij abonnement. Deze wilde ik aanzetten voor de maand september. De volgende dag kreeg ik een bericht dat de nieuwe maand gestart was maar kreeg ik wel een factuur van de maand augustus. Hoort dit? Want in de maand augustus heb ik helemaal geen gebruik gemaakt van het abonnement. Ik vind het zonde dat ik dan een factuur ontvang terwijl de maand augustus loopt tot 24 augustus en ik het heb aangezet op 23 augustus om 20:00 uur. 

Met vriendelijke groet,

Sabine Koolen

icon

Beste antwoord door Sascha NS 16 september 2020, 13:57

Goedemiddag SabineKoolen! Welkom bij de NS Community.

Op het moment dat je NS Flex bestelt gaat je eerste maand lopen. Je dient gelijk op dat moment de kosten voor de komende maand te voldoen. Het geen gebruik maken van het abonnement betekent helaas niet dat de abonnementskosten niet voldaan dienen te worden.

Ter vergelijking: als ik een maand geen Netflix kijk betekent dat niet dat ik niet voor die maand dien te betalen. De optie om Netflix te gebruiken is immers altijd aanwezig geweest.

Je hebt dus betaald voor de periode 24 augustus tot 24 september. Op 24 september zal je een factuur ontvangen met de reiskosten van diezelfde periode, en de abonnementskosten van 24 september tot 24 oktober.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag SabineKoolen! Welkom bij de NS Community.

Op het moment dat je NS Flex bestelt gaat je eerste maand lopen. Je dient gelijk op dat moment de kosten voor de komende maand te voldoen. Het geen gebruik maken van het abonnement betekent helaas niet dat de abonnementskosten niet voldaan dienen te worden.

Ter vergelijking: als ik een maand geen Netflix kijk betekent dat niet dat ik niet voor die maand dien te betalen. De optie om Netflix te gebruiken is immers altijd aanwezig geweest.

Je hebt dus betaald voor de periode 24 augustus tot 24 september. Op 24 september zal je een factuur ontvangen met de reiskosten van diezelfde periode, en de abonnementskosten van 24 september tot 24 oktober.

Reageer