beantwoord

Mijn OV-chipkaart verloren

  • 25 November 2019
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

ik ben een NS flex kaart verloren. Geen probleem, je kan laten blokkeren via de site van OVkaart. Echter moet ik daar eerst mijn kaart registreren; kaart# kan ik nog achterhalen maar einddatum niet.. 

 

Heeft iemand dit al eens opgelost?

 

alvast dank

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 November 2019, 04:30

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U geeft aan dat u NS Flex hebt, dus ik neem aan dat u uw kaart wel aan een Mijn NS-account hebt gekoppeld. Als u inlogt bij Mijn NS en vervolgens op deze link klikt, dan kunt u de einddatum vinden door daar op de link Tonen op te halen producten te klikken.

De einddatum kan u ook worden verteld door de klantenservice van NS. Deze is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op 030-751 51 55. U kunt ook chatten met NS (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een bericht sturen op Twitter of Facebook.

Reageer