beantwoord

Mijn partner en ik een Flex abonnement.

• 30 januari 2020
  • 7 reacties
  • 127 Bekeken

Goede middag.

Mijn vrouw en ik hebben beiden een Flex abonnement. Wij hebben het abonnement niet op dezelfde datum afgesloten. Mijn vraag is of het misschien mogelijk is, om 1 factuur te ontvangen.

Graag uw antwoord.

icon

Beste antwoord door Laura NS 30 januari 2020, 13:52

Tochjo heeft hierin gelijk! Helaas kan dat niet omdat facturen per abonnement worden gemaakt en verstuurd, niet per adres. Zeker als het op verschillende dagen ingaat, dan kan de ene helaas niet op de andere wachten. 

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

Nee, dat is niet mogelijk.

Tochjo heeft hierin gelijk! Helaas kan dat niet omdat facturen per abonnement worden gemaakt en verstuurd, niet per adres. Zeker als het op verschillende dagen ingaat, dan kan de ene helaas niet op de andere wachten. 

Reputatie 2

@bazen049 het beste is ns flex abbonnenment beide stop zetten en dan op nieuw activeren op de datum die je wil 

Helaas is ook dit niet het geval. Ook al zet je hem stop (compleet terug naar Reizen op Saldo), dan blijft de originele factuurdatum aangehouden.

Oke. Bedankt allemaal.

Groeten John Bazen

Reputatie 5
Badge

Ipv stopzetten ABO kan je wel, als je dat nou al die moeite voor zoiets waard vindt, het hele FLEX bij beiden opZEGGEN-en dus van de kaart verwijderen na NS ervan overtuigd te hebben dat je dat echt wil en dan gelijktijdig nieuwe kaarten aanvragen en opnieuw starten. Je kan dus het beste in die tussentijd maar een vakantie plannen als je toch niet in NL per trein reist.

Verder wordt in de loop van dit jaar FLEX voor gezinnen aangeboden, maar hoe dat uitpakt voor al bestaande contracten is nog geheel onduidelijk. Ik zou beter daar toch maar op wachten.

Bedankt, maar we laten het maar zoals het is. 

Groeten John Bazen

Reageer