beantwoord

Na uitloggen NS-app, gevolgd door direct inloggen geeft vreemd resultaat

  • 17 juni 2019
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 2
Lector Salutem,

Als ik uitlog uit de NS-app en daarna meteen inlogt, wordt steeds gevraagd hoe mijn naam weergegeven kan worden. Heel irritant.

Als iemand zich afvraagt waarom je uit zou moeten loggen: dan is dat inlogsysteem ook niet nuttig meer. En je wilt natuurlijk niet dat iemand tijdens een onbedachtzaam moment in gaat kijken (of bv als je een mobiel ter reparatie aanbiedt).

En nog vreemder is dat ik steeds opnieuw zelfgekozen naam moet geven aan de bijbehorende (NS Flex) kaart. Voor OV-chipkaart.nl is dat geen probleem, maar waarom lukt het de NS-app dan niet?

Omdat ik meteen inlogde na het uitloggen, ligt de oorzaak zeker niet bij het opruimen van cookies, etc.

Kan NS niet bv. de gekozen kaartnaam van OV-chipkaart.nl overnemen? Andersom zou dat ook moeten kunnen. Immers NS en OV-chipkaarft.nl wisselen gegevens uit.

Dit topic heeft raakvlakken met het volgende topic. Maar daar is nog geen echt antwoord gegeven, geizien de laatste vraag van Dr. Theopolis

Ik ben benieuwd wat de reden is dat NS-app dit niet meer kan onthouden.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 18 juni 2019, 11:41

Goedemorgen!

Ik zie dat je tegen een aantal punten loopt wat betreft onze app. Persoonlijk laat ik de app altijd ingelogd staan. De rest van mijn telefoon is vergrendeld. Dus vandaar dat ik de app ingelogd laat. Zelf heb ik hier geen last van.

Voor technische app vragen kan je in de app contact opnemen met de app support.
Ik denk dat zij je beter aan een antwoord kunnen helpen, aangezien daar de app-specialisten zitten. 😉

Je komt bij de app support door rechts onder op "Meer" te klikken en daarna zie je onderaan "App support".
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen!

Ik zie dat je tegen een aantal punten loopt wat betreft onze app. Persoonlijk laat ik de app altijd ingelogd staan. De rest van mijn telefoon is vergrendeld. Dus vandaar dat ik de app ingelogd laat. Zelf heb ik hier geen last van.

Voor technische app vragen kan je in de app contact opnemen met de app support.
Ik denk dat zij je beter aan een antwoord kunnen helpen, aangezien daar de app-specialisten zitten. 😉

Je komt bij de app support door rechts onder op "Meer" te klikken en daarna zie je onderaan "App support".
Reputatie 2
Goedemorgen!

Ik zie dat je tegen een aantal punten loopt wat betreft onze app. Persoonlijk laat ik de app altijd ingelogd staan. De rest van mijn telefoon is vergrendeld. Dus vandaar dat ik de app ingelogd laat. Zelf heb ik hier geen last van.

Voor technische app vragen kan je in de app contact opnemen met de app support.
Ik denk dat zij je beter aan een antwoord kunnen helpen, aangezien daar de app-specialisten zitten. 😉



Je komt bij de app support door rechts onder op "Meer" te klikken en daarna zie je onderaan "App support".


Ik snap wat je bedoelt. Maar als iemand in de forum al weet waarom het niet kan en ons dat meldt, dan weten we van elkaar hoe het ook zit. Dat scheelt ook weer eindeloze dezelfde (en geisoleerde) vraag/vragen richting de app-specialisten. Zij kunnen hun (kostbare) tijd beter meer besteden aan de inhoudelijke deel van de NS-app.😉

Ik ben, hoe dan ook, blij met de NS-app. 😎

Reageer