beantwoord

niet ingecheckt - correctie?

• 22 november 2018
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Beste,

Volgens mijn reishistorie (en de berichten die ik daarover ontvang) ben ik 1x vergeten in te checken, en 1x vergeten uit te checken. Klopt het dat er dan in totaal € 70,- extra in rekening gebracht wordt?
Bij het vergeten inchecken ben in wel gecontroleerd, maar de conducteur zij er niets van.

Wat is hierin gebruikelijk? Wordt dit gecorrigeerd?
Ik betaal elke maand €103,- dus ik kan eigenlijk elke dag overal reizen buitenom de spits....
icon

Beste antwoord door Jouke NS 22 november 2018, 18:27

Hallo pwisse en welkom bij de NS Community.

Wanneer je een onjuiste handeling hebt gemaakt met je OV-chipkaart met NS Flex betaal je een bedrag, zoals Tochjo al aangeeft. Je kunt het beste contact zoeken met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, zoals Jeroen aangeeft. Je kunt het ook via onze live-chat proberen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Het beste kunt u even telefonisch contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen kijken of u onder de coulance valt als u niet al meermalen vergeten bent in te checken/uit te checken.

Even bellen met: 030 751 5155
Badge +3
Als de conducteur bij controle vaststelt dat u niet hebt ingecheckt met uw OV-chipkaart met NS Flex, dan registreert hij dit en wordt een correctietarief van 50 euro in rekening gebracht. Als u vergeet uit te checken en niet kan worden vastgesteld waarnaartoe u reisde, dan wordt een correctietarief van 20 euro in rekening gebracht. Zie deze pagina voor meer informatie.
Hallo pwisse en welkom bij de NS Community.

Wanneer je een onjuiste handeling hebt gemaakt met je OV-chipkaart met NS Flex betaal je een bedrag, zoals Tochjo al aangeeft. Je kunt het beste contact zoeken met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, zoals Jeroen aangeeft. Je kunt het ook via onze live-chat proberen.

Reageer