beantwoord

Nieuwe OV-Kaart nog niet ontvangen

  • 3 december 2018
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ongeveer 10 dagen geleden heb ik een flex-abonnement aangevraagd die voor 1 maand geldig is. Dit abonnement is 30-11-2018 ingegaan, maar ik heb mijn persoonlijke kaart nog niet ontvangen. Hoe lang kan dit proces duren?

Groetjes,
Kay
icon

Beste antwoord door Thom 4 december 2018, 01:18

U had de kaart al lang moeten hebben. Eventuele meerkosten kan NS eventueel compenseren als u bewijs heeft van een reis met geldige in- en uitcheck.

Neem contact op met Klantenservice. Ze zijn er dag en nacht middels de telefoon. en ook op een aantal sociale media. 030-7515155.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U had de kaart al lang moeten hebben. Eventuele meerkosten kan NS eventueel compenseren als u bewijs heeft van een reis met geldige in- en uitcheck.

Neem contact op met Klantenservice. Ze zijn er dag en nacht middels de telefoon. en ook op een aantal sociale media. 030-7515155.

Reageer