beantwoord

Nieuwe vragen over NS Flex Weekend Vrij.

• 3 juli 2018
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

Reputatie 5
Badge
Hai,

Laatst had ik een topic aangemaakt over NS Flex in de vakantie. Nu de vakantie erg dichtbij komt weet ik wat meer over de geplande reisdate waarop ik het NS Flex Weekend Vrij abonnement wil gebruiken. Ik vroeg me de volgende dingen af:
-Ik heb een persoonlijk OV-Chipkaart waar vorig jaar nog een Weekend Vrij Maand en nu een Reizen Op Saldo product op staat (geen BTM Abo's), kan ik deze kaart voor NS Flex gebruiken of kan ik beter een nieuwe OV-Kaart aanvragen?
-Ik wil het abonnement graag op 13 Juli in laten gaan zodat het loopt tot 13 augustus, waarna ik het omzet naar NS Flex Basis, wat is het beste moment om het voor deze data aan te vragen zodat ik niet te veel betaal?
-Kan ik het NS Flex abonnement gewoon aan mijn huidige Mijn NS account koppelen, waar mijn huidige kaart ook aan verbonden is, of heb ik een nieuw account nodig?

Bij voorbaat dank!
GroeneRuiter
icon

Beste antwoord door Denice NS 3 juli 2018, 13:31

Wat betreft het aanvragen van NS Flex kan dit gewoon op dezelfde kaart als waar afgelopen jaar het Weekend Vrij Maand op heeft gestaan 🙂 Aanvragen kan op 13 juli zelf. Nadat je het abonnement na je bestelling eenmaal hebt geactiveerd bij de automaat kan je er direct gebruik van maken. Na minimaal 1 maand kan je het abonnement wijzigen. Kortom, als je op 13 augustus een wijziging doorgeeft zal je contract per 13 augustus gewijzigd worden naar NS Flex Basis. Een wijziging gaat namelijk altijd per direct in. Je NS Flex contract zal automatisch in je huidige Mijn NS account zichtbaar worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Deze ontvang je binnen gemiddeld 15 minuten 😃
Reputatie 5
Badge
Aha, perfect! Hoe snel krijg ik een bevestiging dat ik het abonnement op kan halen op de 13e? Ik hoop dat het meteen werkt, zodat ik ook direct de 13e kan gaan reizen, maar dat zien we dan wel weer. 😛
Wat betreft het aanvragen van NS Flex kan dit gewoon op dezelfde kaart als waar afgelopen jaar het Weekend Vrij Maand op heeft gestaan 🙂 Aanvragen kan op 13 juli zelf. Nadat je het abonnement na je bestelling eenmaal hebt geactiveerd bij de automaat kan je er direct gebruik van maken. Na minimaal 1 maand kan je het abonnement wijzigen. Kortom, als je op 13 augustus een wijziging doorgeeft zal je contract per 13 augustus gewijzigd worden naar NS Flex Basis. Een wijziging gaat namelijk altijd per direct in. Je NS Flex contract zal automatisch in je huidige Mijn NS account zichtbaar worden.

Reageer