beantwoord

NS account laten verwijderen

  • 3 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo heb net contact gehad met NS op mijn NS account kan ik mijn bankgegevens niet wijzigen er wordt aangegeven dat ik geen contracthouder ben

Graag wil ik mijn account verwijderen en weer een nieuwe account aanmaken kunnen jullie hier in iets betekenen 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 3 augustus 2020, 17:57

Goedenavond Marcel de Veen. Welkom bij de NS Community.

De oorzaak hiervan is zeer waarschijnlijk dat er 2 (interne) accounts onder jouw gegevens bestaan. Een account waarop het abonnement zich huist, en een account waar je Mijn NS aan hangt. Via Facebook, Twitter of de Chat is dat gemakkelijk voor je op te lossen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Met de telefoniste kom ik niet verder mee, kunnen het probleem niet verhelpen

Goedenavond Marcel de Veen. Welkom bij de NS Community.

De oorzaak hiervan is zeer waarschijnlijk dat er 2 (interne) accounts onder jouw gegevens bestaan. Een account waarop het abonnement zich huist, en een account waar je Mijn NS aan hangt. Via Facebook, Twitter of de Chat is dat gemakkelijk voor je op te lossen. 

Reageer