beantwoord

NS dalvrij stopzetten

• 6 april 2018
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Goedendag NS,

Ik heb zojuist met de klantenservice aan de telefoon gezeten om het abonnement "Dal vrij" stop te zetten.
Ik heb het abonnement aangevraagd,echter nog niet opgehaald, dus volgens de medewerker kan het daardoor alsnog stopgezet worden.
De medewerker vertelde dat dit echter een nieuw product dat nog in pilot is, waardoor zij niet de bevoegdheid/middelen had om dit stop te zetten. Bij deze ben ik naar het forum verwezen.

1. Ik zou dus graag het niet in gebruik genomen abonnement "Dal vrij" stop willen zetten.

2. Ook heb ik de eerste incasso teruggeboekt, echter heb ik nog mijn oude product lopen, "Weekend vrij" die ik gewoon nog zou willen blijven gebruiken. Moet ik deze kosten actief overmaken of wordt deze kosten bij de volgende incasso opgeteld?

Ik hoor graag van jullie,

Mvg K.J.
icon

Beste antwoord door Denice NS 11 april 2018, 13:44

K.J. had een contract van NS Flex Dal Vrij. Ik heb dit contract voor hem stopgezet. Hij kan gebruik blijven maken van zijn oude Weekend Vrij abonnement aangezien hij deze nog niet bij de automaat had gedeactiveerd. 🙂 De openstaande kosten van € 103 die zijn ontstaan door de stornering worden verrekend met de restitutie die hij normaal gesproken had gekregen naar aanleiding van zijn opzegging.

@Thom:

De doorverwijzing door de Klantenservice heeft te maken met het feit dat alleen de moderators zich momenteel nog bezighouden met NS Flex en hier intern informatie over hebben ontvangen en directe aanspreekpunten hebben. Zodra NS Flex voor iedereen beschikbaar is (zomer 2018) worden ook de medewerkers op kanalen als Twitter, Facebook en uiteraard onze medewerkers van de telefonische helpdesk getraind om vragen met betrekking tot NS Flex af te handelen. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U moet Dalvrij niet activeren op het automaat. Dan vervalt het na de ingangsdatum. Voor de verrekening moet u echt met Klantenservice contact opnemen. Het lijkt me dat Weekendvrij doorloopt, omdat u Dalvrij niet zult activeren.

Dalvrij en Weekendvrij zijn geen nieuwe producten. De Flex-variant is dat wel. Overigens bevreemdt me het advies naar het forum door Klantenservice.
Dag K.J. Welkom op het Serviceforum.

Ik vermoed dat je een contract van NS Flex hebt? Graag ontvang ik via een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik kijk dan graag wat ik voor je kan doen.
K.J. had een contract van NS Flex Dal Vrij. Ik heb dit contract voor hem stopgezet. Hij kan gebruik blijven maken van zijn oude Weekend Vrij abonnement aangezien hij deze nog niet bij de automaat had gedeactiveerd. 🙂 De openstaande kosten van € 103 die zijn ontstaan door de stornering worden verrekend met de restitutie die hij normaal gesproken had gekregen naar aanleiding van zijn opzegging.

@Thom:
De doorverwijzing door de Klantenservice heeft te maken met het feit dat alleen de moderators zich momenteel nog bezighouden met NS Flex en hier intern informatie over hebben ontvangen en directe aanspreekpunten hebben. Zodra NS Flex voor iedereen beschikbaar is (zomer 2018) worden ook de medewerkers op kanalen als Twitter, Facebook en uiteraard onze medewerkers van de telefonische helpdesk getraind om vragen met betrekking tot NS Flex af te handelen. 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Hoi Denice,

OK, helder!

Reageer