beantwoord

ns factuur

• 16 juni 2020
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb een eerste email gekregen dat ik een bedrag van 24 euro moest betalen. Daarna kreeg ik een ander email dat ik niks moest betalen. Een paar weken later kreeg ik een bericht dat mijn betalingsachterstand werdt door verdragen aan een incassobureau

icon

Beste antwoord door Maxime NS 17 juni 2020, 12:00

Hallo Baston, welkom op de NS Community.

Wat verwarrend dat je eerst 24,- euro moest betalen en toen niets. Waren dat niet twee verschillende facturen? Je kan je facturen inderdaad in je Mijn NS-account inzien en contact opnemen met onze klantenservice omdat we openbaar hier niet met je mee kunnen kijken. Je zou wel meer dan 1 betalingsherinnering gehad moeten hebben voordat we wat doorzetten naar een incassobureau. Als we het naar een incassobureau doorzetten dan is dat Bos Incasso.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al in MijnNS gekeken bij de facturen?

Wij zijn een reizigers-helpen-reizigers-community en kunnen niet bij klantgegevens.Het beste kun je telefonisch, via chat, facebook of twitter contact opnemen met de NS klantenservice.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

24 euro zal wel over een Altijd Voordeel abonnement gaan. Check je facturen in Mijn NS en bij twijfel bel de klantenservice inderdaad. Zeg dat het over een spookmail gaat vooral.

Als je recent Flex Altijd Voordeel hebt genomen (en betaald via iDeal) dan lees de mails even goed door. En bewaar vooral de mail dat je niets hoefde te betalen.

Ter info, wie was het incassobureau, en welke gegevens (factuurnummer en zo) hebben die van je volgens die mail?

Hoef je hier niet te posten (houd alles privé) maar komt het overeen met iets herkenbaars in Mijn NS?

Hallo Baston, welkom op de NS Community.

Wat verwarrend dat je eerst 24,- euro moest betalen en toen niets. Waren dat niet twee verschillende facturen? Je kan je facturen inderdaad in je Mijn NS-account inzien en contact opnemen met onze klantenservice omdat we openbaar hier niet met je mee kunnen kijken. Je zou wel meer dan 1 betalingsherinnering gehad moeten hebben voordat we wat doorzetten naar een incassobureau. Als we het naar een incassobureau doorzetten dan is dat Bos Incasso.

Reageer