beantwoord

ns factuur niet kunnen betalen

• 3 februari 2019
  • 4 reacties
  • 625 Bekeken

hallo beste medewerkers,
ik zit zo juist in mijn ns te kijken, en nu zie ik dat er een factuur aankomt van boven de 300 euro dit komt omdat ik ben overgestapt na een abbonoment dal vrij die kost 106 euro maar er staat abbonement kosten 119 euro. kunnen jullie uit leggen hoe dat ineens zo hoog is terwijl het abbonement 106 euro kost? ik krijg 4 feb de factuur binnen en zal rond 7/8 feb af worden geschreven alleen ik kan dan de factuur niet betalen, ik krijg pas de 28e weer loon omdat ik een maand geen loon heb gekregen kan ik dus de factuur niet betalen en ik zit dus met een klein probleem is het mogelijk dat ik de factuur de 28e betaal? meestal sturen jullie een betalings herrinering via de mail als ik de factuur niet heb betaald, als ik die negeer sturen jullie nog 1 brief met het bedrag wat ik moet betalen en daarna gaat het incasso bureau 49 euro in kosten brengen, stel ik betaal het op 28 februari heb ik dan al het incasso bureau kosten er bij? of ben ik dan nog optijd voor dat jullie het door sturen na het incasso bureau? ik hoop dat we hier samen uit kunnen komen en ik bied sws oprecht mn excusses aan voor het niet optijd kunnen betalen van de factuur ik hoop dat het allemaal nog goed komt.
vriendelijke groet jelmer
icon

Beste antwoord door Iris NS 3 februari 2019, 17:37

Welkom bij onze NS Community, jellybel!

Wat balen voor je wanneer deze kosten hoger uit zijn gekomen dan verwacht. Je krijgt inderdaad 2 herinneringen. Je reiskosten kun je inzien in je MijnNS-account. Wellicht heb je bij je treinreizen ook in de spits ingecheckt? Of zijn de kosten misschien te verklaren wanneer je ook veel met de bus, tram of metro reist. Deze kosten ontvang je namelijk op dezelfde factuur.
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom bij onze NS Community, jellybel!

Wat balen voor je wanneer deze kosten hoger uit zijn gekomen dan verwacht. Je krijgt inderdaad 2 herinneringen. Je reiskosten kun je inzien in je MijnNS-account. Wellicht heb je bij je treinreizen ook in de spits ingecheckt? Of zijn de kosten misschien te verklaren wanneer je ook veel met de bus, tram of metro reist. Deze kosten ontvang je namelijk op dezelfde factuur.
okee dus eingelijks moet het geen probleem wezen als ik de factuur van 7 feb pas 28 feb betaal? ik wil niet het incasso bureau er bij hebben ik wil dat voor komen maar als jullie de brief sturen met de betaling herinnering hoeveel dagen heb ik nog om te betalen? en zou ik als ik de brief heb ontvangen het kunnen betalen rond de 28e of heb ik dan al het incasso bureau er bij ? gr jelmer
Reputatie 7
Badge +4
Als u op 28 februari betaalt, heeft u nog geen incassobureau op het dak en wordt uw abonnement ook nog niet geblokkeerd. Bedenk wel dat rond 7 maart de volgende incasso plaatsvindt.
dankjewell ik heb daar al rekening mee gehouden, dat er kort daarna weer 1 aan komt dankejee thom

Reageer