Skip to main content
Antwoord

NS factuur te hoog

  • September 2, 2023
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Hallo,

Ik heb voor deze periode mijn factuur ontvangen. Het bedrag is €99! Ik heb alleen in de bus en metro gereist voor ongeveer €13! Verder ben ik op station Utrecht Centraal een aantal keer door de poortjes gegaan, maar niet gereisd. Weet iemand hoe mijn bedrag zò hoog kan zijn?

Beste antwoord door Momo

In je MijnNS account kun je in je betaaloverzicht de factuur bekijken. Daarop staat gespecifeerd wat er aan abonnementskosten en reiskosten is berekend. Vergelijk dit met je reishistorie om te zien of het klopt. Verder kan zijn dat met in en uitchecken een keer niet goed gegaan en er een correctietarief is berekend waardoor het factuurbedrag hoger is. Kom je er met de gespecifeerde factuur niet uit, neem dan contact op met de klantenservice via telefoon, chat, X of Facebook.

1 reactie

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • September 2, 2023

In je MijnNS account kun je in je betaaloverzicht de factuur bekijken. Daarop staat gespecifeerd wat er aan abonnementskosten en reiskosten is berekend. Vergelijk dit met je reishistorie om te zien of het klopt. Verder kan zijn dat met in en uitchecken een keer niet goed gegaan en er een correctietarief is berekend waardoor het factuurbedrag hoger is. Kom je er met de gespecifeerde factuur niet uit, neem dan contact op met de klantenservice via telefoon, chat, X of Facebook.