beantwoord

NS factuur te hoog

  • 2 September 2023
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hallo,

Ik heb voor deze periode mijn factuur ontvangen. Het bedrag is €99! Ik heb alleen in de bus en metro gereist voor ongeveer €13! Verder ben ik op station Utrecht Centraal een aantal keer door de poortjes gegaan, maar niet gereisd. Weet iemand hoe mijn bedrag zò hoog kan zijn?

icon

Beste antwoord door Momo 2 September 2023, 14:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

In je MijnNS account kun je in je betaaloverzicht de factuur bekijken. Daarop staat gespecifeerd wat er aan abonnementskosten en reiskosten is berekend. Vergelijk dit met je reishistorie om te zien of het klopt. Verder kan zijn dat met in en uitchecken een keer niet goed gegaan en er een correctietarief is berekend waardoor het factuurbedrag hoger is. Kom je er met de gespecifeerde factuur niet uit, neem dan contact op met de klantenservice via telefoon, chat, X of Facebook.

Reageer