beantwoord

NS fles (weekend) icm studenreisproduct (week)

• 22 juli 2019
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Ik heb van de week een NS flex (weekend) abonnement op mijn OV kaart gezet, nu lees ik dat ik hierdoor geen gebruik kan maken van mijn studentenreisproduct (week). Kan dit verandert worden op één of ander manier?

Mijn tweede vraag: Ik wil mijn NS flex abonnement maar voor 1 maand. Waar kan ik het opzeggen? En kan ik dit alvast doen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 juli 2019, 20:19

Goedenavond yentrynaomi en welkom bij de NS Community!

Het klopt inderdaad dat een NS Flex product en een studentenreisproduct op dezelfde kaart voor conflicten zorgen. In de meeste gevallen zal het NS Flex product gebruikt worden voor jouw gemaakte reizen, waarbij de korting van het studentenreisproduct niet meer actief is. Je kunt in dit geval het beste het NS Flex abonnement stopzetten en deze op een andere OV-chipkaart plaatsen. Neem hiervoor contact op via onze Klantenservice. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond yentrynaomi en welkom bij de NS Community!

Het klopt inderdaad dat een NS Flex product en een studentenreisproduct op dezelfde kaart voor conflicten zorgen. In de meeste gevallen zal het NS Flex product gebruikt worden voor jouw gemaakte reizen, waarbij de korting van het studentenreisproduct niet meer actief is. Je kunt in dit geval het beste het NS Flex abonnement stopzetten en deze op een andere OV-chipkaart plaatsen. Neem hiervoor contact op via onze Klantenservice. Telefonisch en via Social Media zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer