beantwoord

NS flex €0 facturen

• 4 November 2020
  • 4 reacties
  • 351 Bekeken

Hallo community, ik gebruik als sinds bijna een jaar mijn NS flex abonnement niet meer. Wel ontvang ik elke maand netjes een e-mail met de factuur, deze staat ook klaar in Mijn NS.

Weet iemand of dat ergens is aan te passen? Ik vind het helemaal overbodig elke maand een factuur te ontvangen, als er toch niets in rekening gebracht wordt c.q. een nul euro factuur wordt opgemaakt.

Alvast bedankt voor handige tips en/of hulp.

Groetjes :)

icon

Beste antwoord door Sascha NS 5 November 2020, 10:07

Goedemorgen reiziger2018.

Er is helaas geen manier (vanuit oNS) om de notificaties/e-mails te ‘muten’. Je zou kunnen overwegen een secundair e-mailadres aan te maken en deze aan Mijn NS te (laten) koppelen. Als je dat mail-account niet synct met je telefoon krijg je ook de meldingen niet. 

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Tja, als je niet reist ook geen kosten dus een € 0,00 Flex factuur elke maand.

Hoe vervelend is het dan om (elke keer) niets te hoeven betalen?

Je zou mails met onderwerp ‘Uw NS factuur staat klaar’ kunnen filteren maar ik zie het probleem niet eigenlijk, want dat is er maar eentje per maand.

Geen tips of hulp dus bij dit ‘probleem’ @reiziger2018 

Reputatie 7
Badge +3

Als je er helemaal vanaf wil, kun je contact opnemen met de klanteNService om het “abonnement” op te zeggen. Je zult daarna wel naar een automaat moeten om het product “Reizen op rekening” ook daadwerkelijk van je OV-chipkaart te verwijderen. Daarna reis je (als je überhaupt nog reist) weer ‘op saldo'.

Badge +3

Misschien krijg je die nulfacturen midden in de nacht of zo?

En dan natuurlijk wakker van worden (telefoon zegt ineens ping of zo)?

Stop daarmee beste NS, want dat kan écht niet hoor! :rofl:

Goedemorgen reiziger2018.

Er is helaas geen manier (vanuit oNS) om de notificaties/e-mails te ‘muten’. Je zou kunnen overwegen een secundair e-mailadres aan te maken en deze aan Mijn NS te (laten) koppelen. Als je dat mail-account niet synct met je telefoon krijg je ook de meldingen niet. 

Reageer