beantwoord

'NS FLEX 1e klas Weekend vrij niet aangegeven,

• 11 januari 2020
  • 6 reacties
  • 282 Bekeken

Hallo, ik heb een NS Flex weekend vrij abonnement 1e klas, maar ik zie dit nergens staan op incheck palen of automaten, het staat ook niet in de NS app, ik zie het wel staan op de website van mijnNS, hoe komt dit? en wat als ik word aangesproken door de condecteur, moet ik dan de bevestigings mail lateb zien? 

icon

Beste antwoord door MoDe 11 januari 2020, 10:44

Om te voorkomen dat je bij elke Flex-wijziging je naar de kaartautomaat moet, geeft Flex alleen nog 'reizen op rekening'  aan bij de paaltjes. Bij controle kan men wel zien welk abonnement je hebt. Mocht men twijfelen of je terecht in de 1e klas zit, laat de conducteur verder kijken, het staat er echt. Je hoeft zelf geen bewijs mee te nemen.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Alle flex abonnementen laten zien: reizen op rekening. Als je gecontroleerd wordt zal er gewoon 1e klasse staan bij de conducteur :)

Reputatie 7
Badge +3

Om te voorkomen dat je bij elke Flex-wijziging je naar de kaartautomaat moet, geeft Flex alleen nog 'reizen op rekening'  aan bij de paaltjes. Bij controle kan men wel zien welk abonnement je hebt. Mocht men twijfelen of je terecht in de 1e klas zit, laat de conducteur verder kijken, het staat er echt. Je hoeft zelf geen bewijs mee te nemen.

Reputatie 4

Even voor 100% geruststelling.

Je hoeft niks te bewijzen heb zelf ook ns flex eerst klas weekend vrij.

Sinds de zomer en heb alleen bij de ice problemen gehad verder 100% niks.

En staat idd reizen op rekening klopt.

Reputatie 1

Uw wijziging voor ov-chipkaart met kaartnummer **** **** **** 5945 is ontvangen. Vanaf 4 september 2020 02:55 reist u 1e klas. Vanaf dit moment wordt het 1e klastarief berekend voor uw reizen.

ik heb  nu een flex weekend  vrij   incl 40% korting daluren 3€  en   1e klas  6€   waarom moet ik dan alsnog de 1e klas  apart invullen ?? 

Uw reisklasse is geldig tot 31 december 2099 00:59.

Reputatie 1

U heeft het volgende abonnement besteld:

NS Flex:

NS Flex Weekend Vrij

Bestaat uit:

Onbeperkt reizen in het weekend, € 31,00 per maand

Vol tarief in de spits, € 0,00 per maand

1e klas reizen in het weekend, € 6,00 per maand

40% korting buiten de spits, € 3,00 per maand

Totaalprijs:

€ 40,00 per maand

Korting:

Korting op Weekend Vrij € 6,00 per maand

Totaalprijs incl. korting:

€ 34,00 per maand

Looptijd korting:

12 maanden

Looptijd contract:

Doorlopend, maandelijks aanpasbaar

Ingangsdatum:

4 september 2020

OV-chipkaart:

**** **** **** 5945

U heeft het volgende abonnement beëindigd:

Abonnement:

Weekend Vrij, 1e klas

Te restitueren bedrag:

€ 24,00

Ingangsdatum beëindiging:

4 september 2020

Uw wijziging voor ov-chipkaart met kaartnummer **** **** **** 5945 is ontvangen. Vanaf 4 september 2020 02:55 reist u 1e klas. Vanaf dit moment wordt het 1e klastarief berekend voor uw reizen.

ik heb  nu een flex weekend  vrij   incl 40% korting daluren 3€  en   1e klas  6€   waarom moet ik dan alsnog de 1e klas  apart invullen ?? 

Uw reisklasse is geldig tot 31 december 2099 00:59.

34€ pm  

Reputatie 7
Badge +1

@Dreamliner787 Ik denk dat je vraag aan de hand van mijn reactie in het andere topic waarin je ook een reactie gaf al beantwoord is. Als dat niet zo is, geef dat dan gerust aan. 

Reageer