beantwoord

NS Flex

• 8 december 2018
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

Bij overstap van Dal Voordeel naar NS Flex zag ik staan een eenmalige betaling voor NS Flex 10,00.
Ik heb inmiddels al twee facturen voldaan. Ook is er restitutie ontvangen van het vorige abonnement.
Er is nog steeds geen EURO 10,00 gefactureerd? Vraag: Blijft dit achterwege of wanneer kan ik zo`n
betaling tegemoet zien?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 december 2018, 15:00

Goedemiddag Hugo99 en welkom bij de NS Community!

Ik heb het idee dat je de €10 verkeerd hebt begrepen. Er vindt inderdaad een betaling plaats van €10 aan administratiekosten wanneer er een nieuw NS Flex abonnement besteld wordt, maar enkel bij een abonnement dat minder dan €4 per maand kost. Vanaf een NS Flex Dal Voordeel abonnement, heb je deze administratiekosten dus niet. Tevens zullen die administratiekosten niet in rekening gebracht worden wanneer je overstapt naar NS Flex van een al bestaand abonnement. Ik begrijp dat jij dit laatste hebt gedaan, dus dat zou betekenen dat deze €10 niet voor jou van toepassing zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb het idee dat je de €10 verkeerd hebt begrepen. Er vindt inderdaad een betaling plaats van €10 aan administratiekosten wanneer er een nieuw NS Flex abonnement besteld wordt, maar enkel bij een abonnement dat minder dan €4 per maand kost. Vanaf een NS Flex Dal Voordeel abonnement, heb je deze administratiekosten dus niet. Tevens zullen die administratiekosten niet in rekening gebracht worden wanneer je overstapt naar NS Flex van een al bestaand abonnement. Ik begrijp dat jij dit laatste hebt gedaan, dus dat zou betekenen dat deze €10 niet voor jou van toepassing zijn.

Dank voor uw zeer duidelijke reactie. Ik vond het in mijn persoonlijke huisbudgettering een irritant item. Nu hoef ik er geen rekening meer mee te houden. BEDANKT!

Reageer