Ik heb nu een paar maanden NS Flex maar kan mijn facturen niet inzien en geen aanpassingen maken. De facturen zijn leeg (ik heb wel mails gekregen dat ze klaar staan) en het NS Flex abonnement kan ik niet aanpassen omdat “Alleen de contracthouder mag het NS Flex abonnement wijzigen”. Ik heb het zelf afgesloten, ben meerderjarig en zou de contracthouder moeten zijn.
Nu heb al een paar keer contact gezocht via de telefoon en chat maar daar geven de schuld aan dat het druk is door COVID-19 en kunnen het probleem niet oplossen.
Ik zou dit graag opgelost zien, is er een manier om dit te melden bij NS zonder dat ik telkens het probleem hoef uit te leggen en afgescheept wordt met dat het druk is?
Beste antwoord door Sascha NS
Goedemorgen dmarinus. Welkom bij de NS Community.
Zoals MoDe aangeeft wil ik je verzoeken om contact te zoeken via Facebook of Twitter. De rust lijkt wedergekeerd dus je zal uiterlijk binnen een uur te woord gestaan worden. Mijn vermoeden is dat het Mijn NS account niet correct is gekoppeld aan je klantbestand, waardoor de administratieve functies van het Mijn NS niet naar behoren werken.