beantwoord

NS Flex

• 5 mei 2020
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

Ik heb nu een paar maanden NS Flex maar kan mijn facturen niet inzien en geen aanpassingen maken. De facturen zijn leeg (ik heb wel mails gekregen dat ze klaar staan) en het NS Flex abonnement kan ik niet aanpassen omdat “Alleen de contracthouder mag het NS Flex abonnement wijzigen”. Ik heb het zelf afgesloten, ben meerderjarig en zou de contracthouder moeten zijn.

Nu heb al een paar keer contact gezocht via de telefoon en chat maar daar geven de schuld aan dat het druk is door COVID-19 en kunnen het probleem niet oplossen.

Ik zou dit graag opgelost zien, is er een manier om dit te melden bij NS zonder dat ik telkens het probleem hoef uit te leggen en afgescheept wordt met dat het druk is?

icon

Beste antwoord door Sascha NS 6 mei 2020, 11:43

Goedemorgen dmarinus. Welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe aangeeft wil ik je verzoeken om contact te zoeken via Facebook of Twitter. De rust lijkt wedergekeerd dus je zal uiterlijk binnen een uur te woord gestaan worden. Mijn vermoeden is dat het Mijn NS account niet correct is gekoppeld aan je klantbestand, waardoor de administratieve functies van het Mijn NS niet naar behoren werken.

Bekijk origineel

4 reacties

Als de desbetreffende collega een andere afdeling, vermoedelijk IT Mijn NS, gemaild heeft, dan kan het enige dagen duren voordat het probleem is opgelost. Als via Twitter is afgesproken dat de collega je een reactie zal geven, dan ontvang je in ieder geval binnen 7 dagen uiterlijk, nadat de afspraak gemaakt is, een update. 

Ik heb een poging gewaagd via Twitter en de medewerker van de klantenservice heeft een e-mail verzonden naar een collega en zodra er een reactie hier op is contact met mij op te nemen. Tot op heden helaas nog geen reactie, ik geef het nog een paar dagen.

Goedemorgen dmarinus. Welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe aangeeft wil ik je verzoeken om contact te zoeken via Facebook of Twitter. De rust lijkt wedergekeerd dus je zal uiterlijk binnen een uur te woord gestaan worden. Mijn vermoeden is dat het Mijn NS account niet correct is gekoppeld aan je klantbestand, waardoor de administratieve functies van het Mijn NS niet naar behoren werken.

Reputatie 7
Badge +3

Probeer je de facturen via de app te bekijken? Facturen zijn alleen in MijnNS via de website te zien.

Je kunt nu het beste contact opnemen met NS klantenservice via Twitter Facebook of chat. Bij chat moet je dan wel deze open laten staan. Mijn ervaring is dat Social media wat fijner is, omdat je op tijden die jou passen kan (terug)reageren. Gebruik bij Social media de pb/DM functie.

Reageer