beantwoord

ns flex

• 7 mei 2020
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo hebben jullie meer info voor de na flex ?

Is het voordeliger? Betaal je minder dan dat je met losgeld reist etc en wat bedoelen jullie met buiten de spits reizen hoeveel kosten de ritjes 

icon

Beste antwoord door masd 7 mei 2020, 12:49

Het kan voordeliger zijn doordat je het abonnement dat je kiest bij Flex steeds, na minstens een maand, aan kunt passen aan je reisgedrag. Zonder abonnement kan ook en dit heet Flex-basis. Of Flex voordeliger is, hangt af van of je dit juist gebruikt. 

De prijs van bijvoorbeeld een enkele reis zonder abonnement of met DalVoordeel verschilt niet van de prijs van een reis die je zou maken met een OV-chipkaart op saldo. Het is wel 1 euro goedkoper dan met een kaartje uit de automaat.

Je reist buiten de spits als je door de week incheckt (en daarna gaat reizen) voor 6.35 uur, tussen 8.55 uur en 16.05 uur of na 18.25 uur en in het weekend en op feestdagen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Het kan voordeliger zijn doordat je het abonnement dat je kiest bij Flex steeds, na minstens een maand, aan kunt passen aan je reisgedrag. Zonder abonnement kan ook en dit heet Flex-basis. Of Flex voordeliger is, hangt af van of je dit juist gebruikt. 

De prijs van bijvoorbeeld een enkele reis zonder abonnement of met DalVoordeel verschilt niet van de prijs van een reis die je zou maken met een OV-chipkaart op saldo. Het is wel 1 euro goedkoper dan met een kaartje uit de automaat.

Je reist buiten de spits als je door de week incheckt (en daarna gaat reizen) voor 6.35 uur, tussen 8.55 uur en 16.05 uur of na 18.25 uur en in het weekend en op feestdagen.

Oke dankjewel 

dus als ik voor 17:25 reis dan heb ik geen korting op de reis

Reputatie 7
Badge +4

Voor 06.35 uur. ;-)

Met een kortingsabonnement heeft u geen korting als u op werkdagen incheckt om 17.25.

Voor 06.35 uur. ;-)

MEt 06:35 wordt sochtends bedoeld begrijp ik niet Rond de avond

Reputatie 6
Badge +2

Voor 06.35 uur. ;-)

Helemaal juist. 

Ik had eerst 6.35 uur staan, maar daarna aangepast naar 6.25. Nu weer veranderd. Die 5-minutenmarges verwarren me soms. :expressionless:

Reageer