beantwoord

Ns flex abo ophalen niet mogelijk

  • 12 september 2018
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

Ik heb vandaag bij NS FLEX abonnement afgesloten “altijd vrij”. Hiervan heb ik een bevestigingsmail gekregen waarin staat dat ik mijn abo op kan halen bij een kaartautomaat. Echter stond, toen ik het probeerde, dat er geen producten waren die ik op kon halen. Ik heb twee keer 20min in de wacht gestaan toen ik belde en ik heb ook al een factuur ontvangen, maar geen abonnement. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Tamzin 12 september 2018, 20:24

Er was vandaag een landelijke storing.
Morgen even opnieuw proberen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Er was vandaag een landelijke storing.
Morgen even opnieuw proberen.
Reputatie 3
En als je morgen gaat dan haal je Reizen Op Rekening op. Een keer voor trein en een keer voor Tram Bus etc.
Je haalt niet Flex Altijd Vrij op. Maar je hebt het wel ;-)

(Even om verrassing te voorkomen)
Ah super, hartstikke bedankt!

Reageer