beantwoord

NS Flex abonnement?

  • 2 maart 2018
  • 7 reacties
  • 1365 Bekeken

Ik zie helemaal geen NS Flex abonnement. Weten jullie misschien iets meer van af?
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 maart 2018, 17:19

Kijk eens op https://forum.ns.nl/overige-producten-6/ns-flex-flexibel-reizen-op-rekening-40475 en https://www.ns.nl/abonnementen/ns-flex/flex

Vanaf de zomer beschikbaar.
Bekijk origineel

7 reacties

Kijk eens op https://forum.ns.nl/overige-producten-6/ns-flex-flexibel-reizen-op-rekening-40475 en https://www.ns.nl/abonnementen/ns-flex/flex

Vanaf de zomer beschikbaar.
Badge +3
Het is zover... https://nieuws.ns.nl/niet-verder-vertellen-je-kan-nu-reizen-zonder-saldo-te-laden
Reputatie 7
Badge +3
Sinds gister zie ik inderdaad in mijn MijnNS dashboard de mogelijkheid om nu te bestellen.

Ik vraag me alleen af waarom ik de melding "Let op, u ziet uw nieuwe NS Flex product in mijn NS zodra de overstap is afgerond. Dit duurt maximaal een uur." zie.
Lijkt me iets voor wanneer je ook daadwerkelijk NS Flex hebt besteld, wat ik niet gedaan hebt.
Bedankt voor je melding Momo. Het lijkt me dat er binnen Mijn NS een aantal dingen niet juist zijn aangegeven, mede doordat er een korte tijd ruimte was voor nieuwe gebruikers van NS Flex. Als het goed is zie je de melding nu niet meer. Kun je dat bevestigen?
Reputatie 7
Badge +3
Gecheckt en ik zie de melding nog steeds.

En ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik zie nu ook dat bij mijn OV-chipkaarten staat "Onbekende OV-chipkaart" maar daaronder wel de nummers.
Ook krijg ik bij de kaart met mijn abonnement de link om aan te melden bij NS Extra, wat ik allang ben (bij klikken erop krijg ik dan ook de melding dat die kaart al aangemeld is).
Dit heb ik eerder niet gecheckt dus weet niet sinds wanneer dit is.
Dat lijkt me niet de bedoeling. Voordat ik er melding van maak heb ik nog een vraag: ik ga ervan uit dat je geen NS Flex abonnement hebt, Momo?
Reputatie 7
Badge +3
Nee, ik heb geen NS Flex abonnement. Op 1 kaart staat een Traject-Vrij jaarabonnement, op de andere een OV-fiets abonnement.
Mogelijk dat ik in de toekomst op die 2e kaart wel NS flex aanvraag om op rekening met de bus te kunnen, maar op dit moment heb ik dat dus niet.

Reageer