beantwoord

NS flex abonnement enkele weken stopzetten

Ten eerste, ben echt heel enthousiast over NS flex. Heb dal vrij en ben niet alleen goedkoop uit maar reis nu ook veel meer op vrije dagen en verken Nederland!

Nu ga ik binnenkort op vakantie (buiten Nederland) en wijzig dan dal vrij naar het basisabonnement. Het liefste zou ik na terugkomst direct weer dal vrij activeren. Ik begrijp dat je dan echter moet wachten totdat een volle maand na je wijziging voorbij is gegaan. Klopt dat?
Of kan je wel eerder dan na een volle maand naar een duurder abonnement overstappen?
icon

Beste antwoord door Robert B 6 februari 2019, 11:43

Je zou een week voordat je weer wilt gaan reizen een tweede kaart met NS Flex Dal Vrij kunnen bestellen (ingangsdatum is altijd 7 dagen na besteldatum), en dan je huidige kaart gewoon op Flex Basis laten staan. Dan kan je in het vervolg altijd kortere periodes/vakanties dan 30 dagen overbruggen door te wisselen tussen de kaarten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Hallo,

Zelf kun je dit niet doen. Je moet dus de volle maand wachten. Eventueel zou je contact met de klantenservice opnemen om eventueel al eerder weer een abonnement te krijgen
Badge +3
Je zou een week voordat je weer wilt gaan reizen een tweede kaart met NS Flex Dal Vrij kunnen bestellen (ingangsdatum is altijd 7 dagen na besteldatum), en dan je huidige kaart gewoon op Flex Basis laten staan. Dan kan je in het vervolg altijd kortere periodes/vakanties dan 30 dagen overbruggen door te wisselen tussen de kaarten.
Hallo JohanL en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat Robert B je al een suggestie heeft gegeven wat je zou kunnen doen om dit probleem te ondervangen. Binnen de 30 dagen kun je helaas het abonnement niet weer aanpassen.

Reageer