beantwoord

NS Flex Abonnement stopzetten

  • 20 november 2018
  • 2 reacties
  • 458 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo, ik had een Ns flex abbonoment maar ik ben mijn ov een tijdje gelede kwijtgeraakt dus ik heb hem ontkoppeld en mijn ov geblokeerd maar ik kreeg vandaag een mailtje dat ik word geïncaseerd met 13 euro op 23 november maar ik heb uiteraard hem niet gebruikt en dat wil ik ook niet meer.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 20 november 2018, 13:58

Hallo ani en welkom bij de NS Community.

Je kunt het beste contact zoeken met mijn collega's van de Klantenservice via de Live Chat of telefonisch. Wij kunnen je dan direct helpen met het beëindigen van het abonnement welke gekoppeld is aan je kaart.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Mijn advies, log in iedergeval nu in op je mijn ns pagina en wijzig je flex naar een 0 versie.
Dus zonder product er aan gekoppeld.

Dan stopt het product dat je nu nog hebt, per vandaag

Ga daarna uitzoeken hoe je alles kunt stopzetten.
Ontkoppelen is niet hetzelfde als annuleren of opzeggen. Maar dat had je zelf ook begrepen.
Hallo ani en welkom bij de NS Community.

Je kunt het beste contact zoeken met mijn collega's van de Klantenservice via de Live Chat of telefonisch. Wij kunnen je dan direct helpen met het beëindigen van het abonnement welke gekoppeld is aan je kaart.

Reageer