beantwoord

NS Flex abonnement wijzigen

• 6 september 2018
  • 3 reacties
  • 6204 Bekeken

Weet iemand hoe je je NS Flex abonnement kunt wijzigen? Ik heb nu weekend vrij er op te staan, maar wil graag altijd korting er nog boven op.

En nog een vraag. Ik heb dus een NS Flex abonnement maar wil ook graag een "dal voordeel noord trein en bus"van arriva abonnement. Kan ik dit abonnement op deze ov chipkaart zetten waar NS flex op staat of gaat dit problemen opleveren? Oftewel, moet ik dit abonnement weer op een nieuwe ov kaart zetten?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 september 2018, 10:41

Goedemorgen melissaxallison. Het wijzigen van je NS Flex abonnement kun je makkelijk doen via je Mijn NS account. Het is echter wel belangrijk om te onthouden dat je na een wijziging (of het aanschaffen van het NS Flex abonnement) eerst weer een maand moet wachten voordat je een nieuwe wijziging kan uitvoeren.

Wat betreft je tweede vraag, dat is niet mogelijk. Als je andere abonnementen wilt gebruiken zul je deze op een andere OV-chipkaart moeten plaatsen. Het is wel de bedoeling om bus, tram en metro abonnementen mogelijk te maken met NS Flex, maar momenteel is dat nog niet het geval.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen melissaxallison. Het wijzigen van je NS Flex abonnement kun je makkelijk doen via je Mijn NS account. Het is echter wel belangrijk om te onthouden dat je na een wijziging (of het aanschaffen van het NS Flex abonnement) eerst weer een maand moet wachten voordat je een nieuwe wijziging kan uitvoeren.

Wat betreft je tweede vraag, dat is niet mogelijk. Als je andere abonnementen wilt gebruiken zul je deze op een andere OV-chipkaart moeten plaatsen. Het is wel de bedoeling om bus, tram en metro abonnementen mogelijk te maken met NS Flex, maar momenteel is dat nog niet het geval.
Bedankt voor de reactie! Als je ns flex wijzigt, gaat de wijziging dan meteen in? bijvoorbeeld het toevoegen van: 40% korting buiten de spits?
Ja! Wijzigen bij NS Flex kan (vooralsnog) alleen maar per direct! De wijziging gaat dus meteen in. 🙂

Reageer