beantwoord
NS flex abonnement wijzigen
Stel, op 1-2-2019 kies ik voor NS Flex Weekend Vrij. In maart wil ik een ander abonnement hebben, bijvoorbeeld Dal Voordeel of een maand niets. Dan dien ik mijn abonnement te wijzigen op 28-2-2019. Maar in Mijn NS wordt aangegeven dat ik mijn abonnement pas kan wijzigen vanaf 1-3-2019. Hoe weet ik dan zeker dat ik niet ook in maart Weekend Vrij heb? Want dan zou ik toch formeel moeten wijzigen op 28-2-2019?
Beste antwoord door Rizana NS
Hallo Woudt,
Allereerst van harte welkom bij de Community!
Al voordat de nieuwe maand in gaat, wordt de volgende factuur al aangemaakt. Als je per 1 maart je abonnement wijzigt, dan betaal je dus eerst wel die volledige maand. Dit zal aan het einde van de maand verrekend worden op je factuur (of, als je naar NS Flex Basis bent gegaan, dan wordt het terug naar je rekening teruggestort).
Is dit zo duidelijk voor je?
Bekijk origineelAllereerst van harte welkom bij de Community!
Al voordat de nieuwe maand in gaat, wordt de volgende factuur al aangemaakt. Als je per 1 maart je abonnement wijzigt, dan betaal je dus eerst wel die volledige maand. Dit zal aan het einde van de maand verrekend worden op je factuur (of, als je naar NS Flex Basis bent gegaan, dan wordt het terug naar je rekening teruggestort).
Is dit zo duidelijk voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.