L.S.,
Ik het op 25-04-2020 een abonnementswijziging doorgevoerd van 105,- pm dal + weekend vrij naar 5,-pm dal 40%. Nu heb ik naderhand ook een creditfactuur ontvangen en als ik in mijn abonnementen kijk zie ik ook dat dit het 5,- euro abonnement is.
Nu staat er alleen bij zowel de app als op Mijn NS dat het volgende factuur (dat op 19-05-2020 komt) ik nog steeds 105,- moet betalen. Klopt dit wel en s de wijziging nu wel correct doorgevoerd?
mvg
Thomas
Beste antwoord door Tochjo
Als u bent overstapt va een klassiek abonnement naar een NS Flex-abonnement en u hebt de wijziging naar NS Flex bevestigd door bij een NS-kaartautomaat of andere ophaalautomaat de bestelling op te halen, dan is de wijziging correct doorgevoerd. Als u al een NS Flex-abonnement had, dan is alleen het wijzigen van het abonnement in Mijn NS al voldoende.
De widget “Kosten deze periode” in Mijn NS klopt niet na een abonnementswijziging; de oude abonnementskosten blijven getoond worden tot 19 mei. Dat is een bekend probleem. Op de factuur zal het juiste bedrag staan, en na 19 mei klopt ook de informatie in de widget weer.