beantwoord

NS flex altijd vrij

• 31 januari 2019
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb momenteel een traject vrij abonnement die alleen vandaag nog geldig is (31-01). Nu wou ik een NS flex altijd vrij bestellen die dan morgen zou ingaan. Het probleem is alleen dat ik geen ingangsdatum kan kiezen dus bv. morgen 01-02. Daarnaast krijg ik een foutmelding bij mijn persoonlijke ov kaart: 'Product is niet doorlopend
Niet te migreren product(en) gevonden'. Ik moet morgen weer reizen voor m'n werk en dan zou het fijn zijn als dit abonnement er op zit. Wie kan mij hier bij helpen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 31 januari 2019, 17:37

Wat Robert aangeeft klopt inderdaad. Kortom, NS Flex vandaag bestellen gaat, ook via de Klantenservice, helaas niet lukken. Mocht je morgen opnieuw tegen problemen/foutmeldingen aanlopen neem dan alsnog even contact op met onze Klantenservice.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi M.dB en welkom op de NS Community!

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Badge +3
Een NS Flex abonnement gaat altijd in per de datum dat je het bestelt. Een datum in de toekomst kiezen is niet mogelijk. Je kunt het dus morgenvroeg bestellen en dan als bestelling ophalen bij een automaat op het station. Dat kan binnen een uur.
Wat Robert aangeeft klopt inderdaad. Kortom, NS Flex vandaag bestellen gaat, ook via de Klantenservice, helaas niet lukken. Mocht je morgen opnieuw tegen problemen/foutmeldingen aanlopen neem dan alsnog even contact op met onze Klantenservice.
Badge +3
Vandaag bestellen kan natuurlijk wel gewoon, maar dat is zonde van ca. € 11,55 (en voor februari zelfs € 12,40), omdat je Traject Vrij nog gewoon geldig is vandaag.
Vandaag bestellen gaat helaas niet. Je krijgt de foutmelding: 'Product is niet doorlopend. Niet te migreren product(en) gevonden'. Met een doorlopend product (jaarabonnement) kan overgestapt worden op NS Flex. Met een maandabonnement wil dat helaas niet.
Badge +3
Ah, oké I stand corrected 😊

Deze en de twee voorgaande berichten mag je evt. verwijderen (wegens foutieve info).

Reageer