beantwoord

NS Flex altijd vrij

• 5 februari 2019
  • 3 reacties
  • 348 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo, ik heb recentelijk een "NS Flex altijd vrij" aangeschaft voor EUR347 per maand. Nu zie ik in de bevestiging dat het abonnement is opgebouwd uit verschillende componenten waaronder "Onbeperkt reizen in de spits" voor EUR241 per maand. Aangezien ik alleen in de spits reis, is het ook mogelijk om enkel dit "Onbeperkt reizen in de spits" abonnement af te sluiten? Ik kom dit niet tegen op de NS website als optie.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 5 februari 2019, 13:30

Hallo boaz en welkom bij de NS Community.

Helaas is het, zoals Tochjo al aangeeft, niet mogelijk om slechts een deel van het Altijd Vrij abonnement aan te schaffen. Hoewel er wel andere abonnementen zijn die een deel van de opties aanbiedt die Altijd Vrij aanbiedt, is er geen optie voor alleen onbeperkt reizen in de spits. Wellicht wordt dit in de toekomst alsnog een optie.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Hoewel op de factuur het abonnement op deze manier wordt uitgesplitst, is het helaas niet mogelijk om de afzonderlijke delen apart te bestellen. Zo is het voor reizigers die alleen op werkdagen in de daluren reizen ook niet mogelijk om NS Flex Dal Vrij zonder onbeperkt reizen in het weekend aan te schaffen, en ook niet om bij NS Flex Dal Vrij 2e klas alleen voor het weekend de 1e klas af te kopen.

Ik deel uw mening dat het een wenselijke uitbreiding is van de mogelijkheden van NS Flex. Tot op heden is er nog geen reactie gekomen hoe NS hier tegenaan kijkt. Wellicht kan een moderator dit eens navragen bij de betreffende product owner?
Hallo boaz en welkom bij de NS Community.

Helaas is het, zoals Tochjo al aangeeft, niet mogelijk om slechts een deel van het Altijd Vrij abonnement aan te schaffen. Hoewel er wel andere abonnementen zijn die een deel van de opties aanbiedt die Altijd Vrij aanbiedt, is er geen optie voor alleen onbeperkt reizen in de spits. Wellicht wordt dit in de toekomst alsnog een optie.
Als de afzonderlijke delen van het abonnement niet apart besteld kunnen worden, waarom wordt het abonnement dan uitgesplitst op de factuur?
Kan die uitsplitsing worden geschrapt, zodat ik één maandbedrag voor één abonnement (NS flex altijd vrij) kan declareren?

Reageer