Beste antwoord door Slidestops
Reizen op rekening staat er met alle flex abonnementen. Het altijd vrij product staat niet op de kaart maar wordt achteraf betekend. Er is dus niets aan de hand, dit hoort zo
Beste antwoord door Slidestops
Reizen op rekening staat er met alle flex abonnementen. Het altijd vrij product staat niet op de kaart maar wordt achteraf betekend. Er is dus niets aan de hand, dit hoort zo
Reizen op rekening staat er met alle flex abonnementen. Het altijd vrij product staat niet op de kaart maar wordt achteraf betekend. Er is dus niets aan de hand, dit hoort zo ;)
Hallo @ChiaraDanielaX.
In principe maakt het product "Reizen op Saldo" niks uit dat het erop staat. Bij werkt het wel gewoon en ik heb het er nog opstaan.
Heb jij toevallig een busabonnement van syntus of een studentenreisproduct op je kaart staan? Dit gaat niet samen. Mocht je dit willen behouden. Dan adviseer ik je om flex volledig te annuleren en de opzegging te bevestigen bij een kaartautomaat.
Dan bestel je via de flexwebshop opnieuw, Dan kies je voor een nieuwe kaart en die heb je meestal binnen een week binnen. En de ingangsdatum is 7 dagen na aanvraag bij een nieuwe kaart.
Ik begrijp dat er een storing is ontstaan bij TLS waardoor reizigers met NS Flex niet meer kunnen inchecken met NS Flex en op rekening reizen. We werken aan een oplossing.
Nee, daar ligt waarschijnlijk niet het probleem. Je kunt reizen, wellicht dien je wel saldo op de kaart te laden, maar reizen is geen probleem.
Ik sta inmiddels wel op -€1,35. Zal dat dan nog uitmaken? Want omdat ik dus gisterochtend gewoon incheckte en het Flex abonnement niet z'n werk deed ben ik in de min gegaan. Maar ik moet straks een bus hebben en heb geen gelegenheid om nog van te voren saldo te laden (ook al hoort dat niet eens nodig te zijn dus)
Ik sta inmiddels wel op -€1,35. Zal dat dan nog uitmaken? Want omdat ik dus gisterochtend gewoon incheckte en het Flex abonnement niet z'n werk deed ben ik in de min gegaan. Maar ik moet straks een bus hebben en heb geen gelegenheid om nog van te voren saldo te laden (ook al hoort dat niet eens nodig te zijn dus)
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn flex abbonnement en het inchecken van bussen. Is de storing inmiddels verholpen?
Tot die tijd dus kaartjes kopen en later declareren?
Groetjes, Bobby
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.