beantwoord

NS Flex annuleren

  • 5 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 268 Bekeken

Nu heb ik NS Flex zonder abonnement . Ik wil abonnement traject vrij bestelingen. maar ik kan niet door onderstaande foutmelding . hoe zul ik doen om traject vrij te bestelingen

icon

Beste antwoord door Denice NS 5 oktober 2018, 14:38

Hi lavender1019. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je nu NS Flex op je kaart hebt staan? Dan is dat de reden dat je geen Traject Vrij abonnement kan bestellen. Je kan het beste even contact opnemen met onze Klantenservice en aangeven dat je je NS Flex volledig wilt beëindigen omdat je graag een Traject Vrij abonnement wilt bestellen.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Hi lavender1019. Welkom bij de Community.

Ik begrijp dat je nu NS Flex op je kaart hebt staan? Dan is dat de reden dat je geen Traject Vrij abonnement kan bestellen. Je kan het beste even contact opnemen met onze Klantenservice en aangeven dat je je NS Flex volledig wilt beëindigen omdat je graag een Traject Vrij abonnement wilt bestellen.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer