beantwoord

NS Flex anonieme kaart

• 10 september 2018
  • 5 reacties
  • 2931 Bekeken

Goedemorgen,

Op dit moment heb ik een OV Chipkaart zonder foto. Het is een blauwe kaart. Nu is het voor mij onduidelijk of ik met deze kaart NS Flex kan gaan gebruiken. Op de ene site lees ik dat dit kan en op de andere site lees ik dat dit niet kan.

Kunt u mij vertellen of NS Flex alleen kan met een OV Chipkaart waar een foto op zit of ook met blauwe kaart zonder foto?

Kunt u mij vertellen wat de voordelen zijn bij NS Flex als je een kaart met foto neemt?

Heel erg bedankt voor uw antwoord.

Mvgr,

Peter van Dam
icon

Beste antwoord door Slidestops 10 september 2018, 08:39

Goedemorgen,

NS Flex kan alleen op een persoonlijke ov-chipkaart worden gezet(met foto).

Een van de grote voordelen van een persoonlijke kaart, is dat bij verlies of diefstal het saldo veilig kan worden gesteld en je de kaart kan blokkeren.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Goedemorgen,

Een van de grote voordelen van een persoonlijke kaart, is dat bij verlies of diefstal het saldo veilig kan worden gesteld en je de kaart kan blokkeren.
Goedemorgen,

Bedankt voor uw antwoord.

OK. Dan klopt het andere wat ik lees dus niet. Dat een kaart zonder foto wel kan voor NS Flex alleen dan moet hij worden geregistreerd.

Groeten,

Peter
Reputatie 7

OK. Dan klopt het andere wat ik lees dus niet. Dat een kaart zonder foto wel kan voor NS Flex alleen dan moet hij worden geregistreerd.

Groeten,

Peter

Waar heeft u dat gelezen?

Groeten,

Peter
Waar heeft u dat gelezen?

Het was ergens op een forum. In ieder geval het kan dus niet en ik ga nu een OV Chipkaart met foto aanvragen.
Reputatie 7
Het was ergens op een forum. In ieder geval het kan dus niet en ik ga nu een OV Chipkaart met foto aanvragen.
Top, Succes!👍🏻

Reageer