beantwoord

Ns flex besteld

• 13 september 2018
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

Ik heb afgelopen zondag mijn ns flex besteld en ook een bevestigings mail gehad maar kan er verder niks over terug vinden in mijn ns is de bestelling dan wel goed gegaan en ontvang ik mijn nieuwe ov chipkaart dan gewoon nog thuis?
icon

Beste antwoord door Robert B 14 september 2018, 19:04

Ik heb op Twitter al even gereageerd, maar voor de volledigheid:

Het is erg druk bij TLS/OV-chipkaart met de aanvraag van nieuwe kaarten, dus die 5 dagen halen ze meestal niet. Koop vanaf zondag losse kaartjes (of reis op je huidige ov-chipkaart) en neem zodra je de nieuwe kaart hebt contact op met NS Klantenservice. De gemaakte kosten kan je dan declareren.

Je bent overigens niet de enige. Het regent meldingen van mensen die soms al wel twee weken wachten op een nieuwe kaart.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Ben je overgestapt op flex vanuit een bestaand abonnement of heb je een nieuwe kaart besteld?

Nieuw: Kaart gaat dan 7 dagen later in. Dus kun je dat nu nog niet terugvinden.

Bestaande kaart gebruikt?
Bestelling opgehaald bij automaat?
@EdRo het is een nieuwe kaart de abbo gaat 16 september in. In de mail stond dat ik het thuis zou ontvangen binnen 5 werkdagen
Welkom bij onze NS Community, Janientje!

Je ontvangt de OV-chipkaart op het adres dat je opgegeven hebt bij je bestelling. Mocht je morgenavond je kaart nog niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Ik heb hem helaas nog niet ontvangen zal straks even contact opnemen
Badge +3
Ik heb op Twitter al even gereageerd, maar voor de volledigheid:

Het is erg druk bij TLS/OV-chipkaart met de aanvraag van nieuwe kaarten, dus die 5 dagen halen ze meestal niet. Koop vanaf zondag losse kaartjes (of reis op je huidige ov-chipkaart) en neem zodra je de nieuwe kaart hebt contact op met NS Klantenservice. De gemaakte kosten kan je dan declareren.

Je bent overigens niet de enige. Het regent meldingen van mensen die soms al wel twee weken wachten op een nieuwe kaart.

Reageer