beantwoord

NS-flex besteld met nieuwe OV-chipkaart maar nog geen kaart ontvangen

• 13 juni 2018
  • 9 reacties
  • 534 Bekeken

Beste moderators,

Vorige week heb ik NS-Flex besteld met een nieuwe OV-chipkaart met een door jullie opgegeven ingangsdatum van 14 juni. Echter heb ik de nieuwe Ov-chipkaart nog niet mogen ontvangen.

Zouden jullie kunnen kijken wat de status is?
icon

Beste antwoord door Ben NS 15 juni 2018, 11:41

Fijn om te lezen dat hij nu onderweg is, theroy!

De datum van 14 juni heeft te maken met de pilot die momenteel nog draait.

Wanneer NS Flex volledig live gaat, zal er uiteraard meer keuzevrijheid daarin komen.

Kun je het in dit topic laten weten, wanneer je kaart binnen is?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Hallo Theroy.

Wat jammer om te vernemen dat je je nieuwe OV-chipkaart nog niet hebt ontvangen.
Ik kan je zo gauw niet precies vertellen waarom dit het geval is.
Kun je wellicht ook aangeven op welke datum je de bestelling hebt geplaatst?
Hoi @Ben NS ,

De bestelling is op 8 juni geplaatst met de verplichte ingangsdatum van 14 juni.
Voor de volleidgheid heb ik de gegevens even in een privebericht naar je opgestuurd.
Inmiddels zie ik dat de brief onderweg is mijn PostNL.

Mischien een tip om de datum om de website wat ruimer te zetten. In mijn geval gat het alleen om een dal-vrij abonnement maar ik kan me voorstellen dat bij een duurder abonnement je van elke dag gebruik wilt maken.
Reputatie 5
Fijn om te lezen dat hij nu onderweg is, theroy!

De datum van 14 juni heeft te maken met de pilot die momenteel nog draait.
Wanneer NS Flex volledig live gaat, zal er uiteraard meer keuzevrijheid daarin komen.

Kun je het in dit topic laten weten, wanneer je kaart binnen is?
Ik heb hetzelfde probleem: mijn flex abonnement gaat morgen in maar ik heb de bijbehorende OV-kaart nog niet ontvangen. Wat nu?

Het referentienummer van mijn bestelling is: R01_0200001579.
Hallo, 4 september heb ik een flex abonnement aangevraagd via de site. Het is betaald ik heb alleen nog niks ontvangen (ook geen bevestigingsmail) kan ik de kaart alsnog ontvangen? Er staat wel een kaartnummer in het Mijn NS account.
Hallo Nadhie, welkom op onze Community!

Vervelend dat je de kaart nog niet hebt ontvangen. Het zou kunnen dat er nog een oud adres bij ons of bij OV-Chipkaart in het systeem staat waardoor de kaart verkeerd is geleverd. Je geeft aan dat er namelijk wel al een kaartnummer zichtbaar is. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met de Klantenservice van OV-Chipkaart. Daarnaast ontvang ik graag de volgende gegevens van je via een privébericht:

- Volledige naam
- Postcode en huisnummer
- Geboortedatum

Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'Stuur bericht'. Dan ga ik even checken hoe de gegevens bij ons staan.
Update: Ik heb een privébericht ontvangen en zal kijken of ik de oorzaak kan achterhalen.
Update: Ik heb naar de gegevens gekeken en het heeft inderdaad met een oud adres te maken. Om deze reden komt de kaart niet aan en zal er dus opnieuw een vervangende kaart moeten worden aangevraagd.

Tevens heb ik gevraagd of er in de tussentijd nog extra kosten zijn gemaakt. Als dit het geval is zal ik deze vergoeden.

Reageer