beantwoord

ns flex besteld,werkt niet

• 7 februari 2020
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

ik heb ns flex besteld lukt niet,ik krijg melding (contracht houder heeft geen geldig email adress)

icon

Beste antwoord door Sanne NS 7 februari 2020, 17:52

​​​​​​Hoi Gullam en welkom op de NS Community! 

Ik heb allereerst de foto voor je verwijderd, want je deelde een aantal privé gegevens openbaar met ons. Om dit probleem voor je op te lossen, kan je het beste een bericht naar ons toe sturen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Zij kunnen met je mee kijken en een oplossing voor je zoeken. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Vermoedelijk een spelfout. Vaak klopt de extensie niet, .com en .nl werkt. Het kan ook zijn dat uw adres bij het verifiëren een foutmelding gaf. Als een emailadres bestaat, moet het werken.

ik heb ns flex besteld lukt niet,ik krijg melding (contracthouder heeft geen geldig email adress)

​​​​​​Hoi Gullam en welkom op de NS Community! 

Ik heb allereerst de foto voor je verwijderd, want je deelde een aantal privé gegevens openbaar met ons. Om dit probleem voor je op te lossen, kan je het beste een bericht naar ons toe sturen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Zij kunnen met je mee kijken en een oplossing voor je zoeken. 

Reageer