beantwoord

NS Flex betaling gedaan maar nog steeds hoge kosten in Mijn NS

• 17 juni 2019
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Goedenmiddag, ik heb een NS Flex abbonement & ik heb vorige maand een bedrag begaald maar na de betaling kreeg ik direct hetzelfde bedrag nog te zien bij mijn Inzicht van NS terwijl ik niet meer als 20 euro hebt gebruik die maand om te kunnen reizen nu heb ik een belachelijk hoge bedrag om te betalen. Hoop dat ik hiermee geholpen kan worden.

groetjes.
icon

Beste antwoord door Denice NS 17 juni 2019, 13:44

Welkom bij de Community, Nice22.

Ik zou je zo niet durven zeggen waar deze kosten vandaan komen. Je bent wel bij met alle betalingen? Kortom, er is geen sprake van achterstallige betalingen? Ik wil je aanraden contact op te nemen met onze Klantenservice om dit verder uit te kunnen zoeken. Contact opnemen gaat het makkelijkste via Chat, Twitter, Facebook of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, Nice22.

Ik zou je zo niet durven zeggen waar deze kosten vandaan komen. Je bent wel bij met alle betalingen? Kortom, er is geen sprake van achterstallige betalingen? Ik wil je aanraden contact op te nemen met onze Klantenservice om dit verder uit te kunnen zoeken. Contact opnemen gaat het makkelijkste via Chat, Twitter, Facebook of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer