beantwoord

NS Flex combineren met daluren korting

• 9 november 2018
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

Ik beschik t/m april over een dalurenkorting abonnement. Is het mogelijk NS flex te combineren met dit abonnement?
icon

Beste antwoord door Denice NS 9 november 2018, 10:43

Welkom bij de Community, Steven94.

Je huidige abonnement combineren met NS Flex op dezelfde kaart dat wil niet. Je kan wel overstappen met je huidige abonnement naar NS Flex (met of zonder abonnement). Je huidige abonnement zal dan per direct worden beëindigd en je krijgt naar rato een bedrag van het reeds betaalde abonnementsgeld terug. Heb je nu bijvoorbeeld het Studentenaanbod dan zou ik overstappen afraden aangezien dat abonnement gratis is en je deze korting niet meeneemt bij je overstap naar NS Flex. Je kan dan beter wachten tot het contractjaar voorbij is. Ook als je bijvoorbeeld nu een Dal Voordeel abonnement hebt gekocht voor € 29 zou ik de overstap uitstellen tot het contractjaar voorbij is. Overstappen kan hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Flex laat zich niet met andere abonnementen combineren. Wat je zou kunnen doen is via de klantenservice aanvragen het dalurenabonnement stop te zetten en over te gaan naar NS Flex met dalurenabonnement. 🙂
Reputatie 3
Het kan nog makkelijker: als je Flex neemt, met een abonnement daluren korting, wordt het bedrag dat je al vooruitbetaald hebt verrekend met de eerste factuur voor Flex. Als je daluren korting tegen een gereduceerde prijs hebt, kun je beter het contract uitzitten.
Welkom bij de Community, Steven94.

Je huidige abonnement combineren met NS Flex op dezelfde kaart dat wil niet. Je kan wel overstappen met je huidige abonnement naar NS Flex (met of zonder abonnement). Je huidige abonnement zal dan per direct worden beëindigd en je krijgt naar rato een bedrag van het reeds betaalde abonnementsgeld terug. Heb je nu bijvoorbeeld het Studentenaanbod dan zou ik overstappen afraden aangezien dat abonnement gratis is en je deze korting niet meeneemt bij je overstap naar NS Flex. Je kan dan beter wachten tot het contractjaar voorbij is. Ook als je bijvoorbeeld nu een Dal Voordeel abonnement hebt gekocht voor € 29 zou ik de overstap uitstellen tot het contractjaar voorbij is. Overstappen kan hier.

Reageer