beantwoord

NS flex contact & kosten

  • 29 november 2019
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Beste allemaal, 

 

Ik heb een flex abonnement en ben hier zeer tevreden mee. In het weekend heb ik deze namelijk hard nodig. Maar.. Even twee vragen.. 

1. Ik wil graag telefonisch contact, mis ik iets of kan ik echt niemand benaderen?

2. Als je géén gebruik hebt gemaakt van de trein in het weekend met je flex abbo de hele maand, betaal je dan toch want moet deze maand ook betalen maar ik dacht dat je alleen een heel bedrag betaald als je er gebruik van hebt gemaakt. Ik was deze maand lekker even vrij. Denk, bespaar ik hier mee.

 

Hoop op verduidelijking, alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Tochjo 29 november 2019, 10:41

1. Ik wil graag telefonisch contact, mis ik iets of kan ik echt niemand benaderen?

De telefonische klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op nummer 030-7515155.

 

2. Als je géén gebruik hebt gemaakt van de trein in het weekend met je flex abbo de hele maand, betaal je dan toch want moet deze maand ook betalen maar ik dacht dat je alleen een heel bedrag betaald als je er gebruik van hebt gemaakt. Ik was deze maand lekker even vrij. Denk, bespaar ik hier mee.

Als u een abonnement hebt, moet u abonnementskosten betalen, ook als u niet reist. Als u aan ziet komen dat u een maand niet gaat reizen, dan moet u het abonnement voorafgaand aan die maand zelf wijzigen in NS Flex zonder abonnement. Dat kan in Mijn NS. Na die maand kunt u NS Flex zonder abonnement dan weer wijzigen in NS Flex Weekend Vrij.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

1. Ik wil graag telefonisch contact, mis ik iets of kan ik echt niemand benaderen?

De telefonische klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op nummer 030-7515155.

 

2. Als je géén gebruik hebt gemaakt van de trein in het weekend met je flex abbo de hele maand, betaal je dan toch want moet deze maand ook betalen maar ik dacht dat je alleen een heel bedrag betaald als je er gebruik van hebt gemaakt. Ik was deze maand lekker even vrij. Denk, bespaar ik hier mee.

Als u een abonnement hebt, moet u abonnementskosten betalen, ook als u niet reist. Als u aan ziet komen dat u een maand niet gaat reizen, dan moet u het abonnement voorafgaand aan die maand zelf wijzigen in NS Flex zonder abonnement. Dat kan in Mijn NS. Na die maand kunt u NS Flex zonder abonnement dan weer wijzigen in NS Flex Weekend Vrij.

Hoi Gcini. en welkom bij de NS Community!

Je kan onze telefoniische klantenservice bereiken op 030 751 51 55. Helaas is op dit moment de wachttijd meer dan 5 minuten, mijn excuses.

Je kan na 1 maand jouw abonnement dagelijks ‘uitzetten’. Dit dien je zelf te doen in je Mijn NS account. Het zal niet automatisch worden stopgezet als je er geen gebruik van maakt.

1. Ik wil graag telefonisch contact, mis ik iets of kan ik echt niemand benaderen?

De telefonische klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op nummer 030-7515155.

 

2. Als je géén gebruik hebt gemaakt van de trein in het weekend met je flex abbo de hele maand, betaal je dan toch want moet deze maand ook betalen maar ik dacht dat je alleen een heel bedrag betaald als je er gebruik van hebt gemaakt. Ik was deze maand lekker even vrij. Denk, bespaar ik hier mee.

Als u een abonnement hebt, moet u abonnementskosten betalen, ook als u niet reist. Als u aan ziet komen dat u een maand niet gaat reizen, dan moet u het abonnement voorafgaand aan die maand zelf wijzigen in NS Flex zonder abonnement. Dat kan in Mijn NS. Na die maand kunt u NS Flex zonder abonnement dan weer wijzigen in NS Flex Weekend Vrij.

Hartelijk bedankt voor alle informatie, beetje stom van me. Door de drukte helemaal niet zo over nagedacht maar ik heb ze gesproken en het is opgelost! Super bedankt!! :) 

Hoi Gcini. en welkom bij de NS Community!

Je kan onze telefoniische klantenservice bereiken op 030 751 51 55. Helaas is op dit moment de wachttijd meer dan 5 minuten, mijn excuses.

Je kan na 1 maand jouw abonnement dagelijks ‘uitzetten’. Dit dien je zelf te doen in je Mijn NS account. Het zal niet automatisch worden stopgezet als je er geen gebruik van maakt.

Ja, onwijs bedankt en super stom dat ik het over het hoofd heb gezien allemaal door de drukte. Maar heb ze gesproken, bedankt voor het nummer en het is opgelost! Bedankt!! :) 

Reageer