beantwoord

NS Flex Dal Voordeel gratis?

• 6 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Nu door de nieuwe corona maatregelen ik voorlopig niet meer met de trein reis, wilde ik mijn NS Flex Dal Voordeel weer downgraden naar NS Flex Basis..

Echter, als ik inlog zie ik dat mijn NS Flex Dal Voordeel abonnement blijkbaar op dit moment al 0,00 euro per maand kost? Is dit een foutje, of een of andere speciale corona maatregel? Op de laatste factuur van 22 september is overigens gewoon 5 euro in rekening gebracht voor de periode tot en met 20 oktober..

icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 oktober 2020, 10:51

Goedemorgen eddy_w en welkom bij de NS Community!

Als je nog geheel niets gewijzigd hebt dan zal dit inderdaad om een fout gaan. Er is geen actie of iets dergelijks gaande dat het NS Flex Dal Voordeel tijdelijk € 0 kost in ieder geval.

Mocht je echt voor de zekerheid willen checken of het abonnement wel correct actief is, kun je eventueel contact opnemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

dat is vreemd inderdaad normaal gesproken zou je verwachten dat 5,00 betalen per maand wat jij inderdaad aangeeft als wijzig naar basis dan is inderdaad gratis word dan ook niks afgeschreven zolang je geen reis hebt gemaakt in die peiode ik zal heel even wachten op moderator

Goedemorgen eddy_w en welkom bij de NS Community!

Als je nog geheel niets gewijzigd hebt dan zal dit inderdaad om een fout gaan. Er is geen actie of iets dergelijks gaande dat het NS Flex Dal Voordeel tijdelijk € 0 kost in ieder geval.

Mocht je echt voor de zekerheid willen checken of het abonnement wel correct actief is, kun je eventueel contact opnemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Badge +3

Cosmetisch foutje, je hebt blijkbaar op 21-9 gewisseld naar Basis?

Dan zal je de (vlak daarna) betaalde € 5,00 binnenkort terug krijgen.

Er had alleen geen Dal Voordeel meer boven moeten staan. De uiteindelijke kosten zullen € 0,00 zijn voor het ‘abonnement’ dat op 21-9 is ingegaan.

Heb het zelf wel eens andersom gehad (op een factuur, gewisseld kort voor de factuurdatum). Daar stond dan het nieuwe abonnement Dal Voordeel (€5) met de kosten zoals het vorige abonnement (Weekend Voordeel €2).

Het verschil kwam mee op de volgende factuur, maar die hadden ze natuurlijk nog tegoed van me.

Reageer