beantwoord

NS Flex Dal Voordeel: ritprijs klopt niet

• 27 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een NS Flex Dal Voordeel, op dinsdag 22 oktober 2019 maakte ik een reis naar Hilversum (retour) maar ik vraag me eigenlijk me af waarom me dan 2 maal € 7,32 zou gaan kosten, terwijl met 40% discount € 3,66 per ritprijs gaat kosten. Op Twitter heb ik ook de vraag gesteld maar ik kreeg geen antwoord op mijn vraag en het duurde toen zo heel erg lang voordat ik een antwoord kreeg. Misschien had ik bij nader inzien beter een klassieke Dal Voordeel moeten nemen, of zou dat anders toch niet veel uit maken? Misschien zit er een fout in het systeem?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 27 oktober 2019, 22:57

Er schijnt op 22 oktober een storing geweest te zijn waardoor ritten dubbel gefactureerd zijn. Ik weet even niet of dit “automatisch” hersteld wordt of dat je contact op moet nemen met de klanteNService om je geld terug te krijgen. Een moderator weet dit vast wel, het was “het gesprek van de dag op de afdeling".

edit: Zie ook dit topic.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Er schijnt op 22 oktober een storing geweest te zijn waardoor ritten dubbel gefactureerd zijn. Ik weet even niet of dit “automatisch” hersteld wordt of dat je contact op moet nemen met de klanteNService om je geld terug te krijgen. Een moderator weet dit vast wel, het was “het gesprek van de dag op de afdeling".

edit: Zie ook dit topic.

Een storing? Goed dat ik dat weet. Via Twitter werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en zij schreven dat ik op de volgende factuur moest wachten. Maar fijn dat ik het nu weet. Bedankt @mrfreeze 

De dubbele kosten van 22 oktober zijn we op dit moment aan het oplossen. De kosten zouden slechts 1 keer in rekening moeten worden gebracht. Of dat echter ook de oorzaak van dit probleem is, betwijfel ik Cacao. Kun je onze Klantenservice er naar laten kijken? 

Reageer