beantwoord

NS flex dal vrij abbonement

• 4 juni 2019
  • 5 reacties
  • 221 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een NS flex dal vrij abbonement.
Maar bij het in en uitchecken krijg ik reizen op rekening te zien. Is dit correct?
Wil namelijk niet aan het einde van de maand een hoge rekening hebben.

Groetjes,
Chayenne
icon

Beste antwoord door Tochjo 4 juni 2019, 12:57

Bij NS Flex staat altijd "Reizen op Rekening Trein" genoemd, ongeacht op welk abonnement gereisd wordt. In Mijn NS kunt u zien welk abonnement u hebt. Zodra de reizen in de reishistorie zijn verwerkt, wat meestal een dag of twee duurt, dan zult u ook zien welk bedrag voor een reis in rekening gebracht gaat worden. Bij reizen in de daluren zal dan bij u 0,00 euro staan.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Bij NS Flex staat altijd "Reizen op Rekening Trein" genoemd, ongeacht op welk abonnement gereisd wordt. In Mijn NS kunt u zien welk abonnement u hebt. Zodra de reizen in de reishistorie zijn verwerkt, wat meestal een dag of twee duurt, dan zult u ook zien welk bedrag voor een reis in rekening gebracht gaat worden. Bij reizen in de daluren zal dan bij u 0,00 euro staan.
Reputatie 7
Badge +3
Hoi Chayenne,

Het klopt dat je bij Flex-abonnementen niet ziet welk abonnement je hebt. Je krijgt inderdaad alleen "Reizen op rekening" te zien. Als de reis tijdens de daluren is, zul je op je factuur een bedrag van € 0,00 zien.
Top! Bedankt voor de reacties
Hallo Chayenne04 en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat mrfreeze en Tochjo je al hebben geholpen met een passend antwoord, waarvoor dank. Kom je er zo verder uit?
Hoi Jouke NS,

Bedankt!
Ja hoor het is duidelijk voor mij.

Reageer