Beste NS,
Ik ben 65 jaar en heb een Flex daluren abonnement afgesloten.
Ik ga hier niet iedere maand gebruik van maken. kan ik voor de maanden die ik niet gebruik mijn abonnement tijdelijk stop zetten?
Beste NS,
Ik ben 65 jaar en heb een Flex daluren abonnement afgesloten.
Ik ga hier niet iedere maand gebruik van maken. kan ik voor de maanden die ik niet gebruik mijn abonnement tijdelijk stop zetten?
Beste antwoord door Thom
Het kan allemaal en zo werkt het ook, maar ik raad u aan het abonnement nu te nemen voor €2,95 per maand en dat drie maanden aan te houden. Het is echt geen geld en dan zit u niet zonder als u toch een keer gaat reizen. Het kan al uit bij €4,91 aan treinreizen tegen vol tarief en daar zit u echt heel snel aan.
U kunt na een volledige abonnementsmaand opzeggen, maar als dat niet precies een dag na de afloop van die maand is, betaalt u het bedrag vooruit maar krijgt dat bijvoorbeeld voor 30 of 29 dagen terug. Dat is het geld ook niet. Nog geen dubbeltje. Opzeggen gaat door van uw Dalvoordeelabonnement een abonnement Flex Basis te maken. U betaalt dan nul centen maar u heeft ook geen korting. Van Flex Basis naar Flex Dalvoordeel kan via Mijn NS binnen een minuut.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.