beantwoord

NS Flex Dalvrij icm bijabonnement en GVB abonnement

• 14 april 2020
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Ik heb een OV dalvrij abonnement en een bij abonnement voor mijn man, ook OV dalvrij.Verder staat er op mijn chipkaart ook een zone abonnement van het GVB.

Nu lees ik overal van die super positieve verhalen wat NS Flex kan, maar wat kan NS mij bieden met de abonnementen die in nu heb?

Ik begrijp dat ik voor NS Flex Dal vrij het bij abonnement moet beëindigen (kosten nu bij OV dalvrij EUR 45,-- per maand) en dat mijn man zelf een NS Flex Dalvrij abonnement moet nemen (kosten EUR 105,-- per maand) en dat ik het GVB abonnement van mijn kaart moet verwijderen.

Ik zie tot nog toe geen enkel voordeel. Zeker niet qua kosten.

Kan iemand mij helpen aan advies wat te doen?

En wat gaat de NS hiermee doen als we eind van het jaar verplicht over moeten naar NS Flex?

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met een bij abonnement en een GVB abonnement.

icon

Beste antwoord door MoDe 14 april 2020, 18:15

Op dit moment kan NS u niet hetzelfde bieden in Flex. Mogelijk kan dit eind van het jaar wel.

Als u nu niet reist dan kunt u via de klantenservice beide dal vrij abonnementen omzetten in Flex basis en deze als u weer gaat reizen weer omzetten naar de gewone dal vrij abonnementen tot Flex ook bijabonnementen kent. Flex kan problemen geven met andere abonnementen op dezelfde kaart. U kunt daarom Flex beter op een nieuwe kaart laten zetten en GVB op de oude kaart laten staan.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Op dit moment kan NS u niet hetzelfde bieden in Flex. Mogelijk kan dit eind van het jaar wel.

Als u nu niet reist dan kunt u via de klantenservice beide dal vrij abonnementen omzetten in Flex basis en deze als u weer gaat reizen weer omzetten naar de gewone dal vrij abonnementen tot Flex ook bijabonnementen kent. Flex kan problemen geven met andere abonnementen op dezelfde kaart. U kunt daarom Flex beter op een nieuwe kaart laten zetten en GVB op de oude kaart laten staan.

Reageer