beantwoord

NS Flex en aanbieding afgestudeerden

• 9 maart 2020
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Onlangs afgestuurd kreeg ik het mooie aanbod van de NS van een gratis dal voordeel voor een jaar, top aanbieding. Maar waarom kan ik dit niet combineren met NS Flex? Als ik nu NS Flex wil afsluiten verlies ik mijn gratis dal voordeel en moet ik ervoor gaan betalen. Hier heb je een mooie aanbieding, maar het gemak van NS Flex mag je niet hebben.
Waarom is dit?

icon

Beste antwoord door Robert B 9 maart 2020, 23:27

Het aanbod voor afgestudeerden (of langstudeerders of mensen die een tussenjaar of stage in het buitenland gaan doen :sweat_smile: ) is een aanbieding van DUO en de NS waarmee je een klassiek (géén Flex) Dal Voordeel kunt krijgen, of €50 korting op een ander klassiek jaarabonnement naar keuze, met verrekening per maand (€ 4,33 korting op je maandbedrag).

Je kunt er dus niet 2 maanden Weekend Vrij mee kopen (€31 minimaal per maand) en dan een tientje bijbetalen.

Het is een coupuncode, en die werkt alleen als kortingscode op het bedrag dat je bij bestellen (via iDeal) direct zou moeten betalen bij Dal Voordeel, en bij andere abonnementen als korting per maand gespreid wordt over een jaar.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo JCro en welkom bij de NS Community,

Deze aanbieding heeft betrekking tot een jaarabonnement. Een NS Flex abonnement is geen jaarabonnement, maar een abonnement die je na een maand dagelijks kan beëindigen. Vandaar dat deze daar niet geldig voor is.​​​​​

Badge +3

Het aanbod voor afgestudeerden (of langstudeerders of mensen die een tussenjaar of stage in het buitenland gaan doen :sweat_smile: ) is een aanbieding van DUO en de NS waarmee je een klassiek (géén Flex) Dal Voordeel kunt krijgen, of €50 korting op een ander klassiek jaarabonnement naar keuze, met verrekening per maand (€ 4,33 korting op je maandbedrag).

Je kunt er dus niet 2 maanden Weekend Vrij mee kopen (€31 minimaal per maand) en dan een tientje bijbetalen.

Het is een coupuncode, en die werkt alleen als kortingscode op het bedrag dat je bij bestellen (via iDeal) direct zou moeten betalen bij Dal Voordeel, en bij andere abonnementen als korting per maand gespreid wordt over een jaar.

Reageer