beantwoord

NS Flex en automatisch opladen/saldo

• 9 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 1439 Bekeken

Reputatie 2
Heb nu twee weken NS Flex en ben er erg tevreden mee.
ik las bij afsluiten dat mijn automatisch opladen beeïndigd zou worden en het resterende saldo zou verrekend worden met de eerste factuur.
automatisch opladen staat echter nog aan, en ook mijn saldo staat nog op de kaart.
op welk moment zal dit veranderen?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 9 oktober 2018, 12:05

Uit de informatie blijkt dat het resterende saldo over enkele weken wordt teruggestort op de rekening van Sg_sg1. Omdat hij nog in de eerste maand zit is dit nu nog niet verwerkt. Het stopzetten van het automatisch saldo laden kan via de Klantenservice OV-chipkaart.
Bekijk origineel

5 reacties

Daar lijkt me iets niet helemaal goed te gaan, Sg_sg1. Kun je me een privébericht sturen met je naam, adres, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres? Dan ga ik kijken hoe deze vork in de steel zit. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur bericht".
Reputatie 2
Bericht gestuurd 😊
Uit de informatie blijkt dat het resterende saldo over enkele weken wordt teruggestort op de rekening van Sg_sg1. Omdat hij nog in de eerste maand zit is dit nu nog niet verwerkt. Het stopzetten van het automatisch saldo laden kan via de Klantenservice OV-chipkaart.
Reputatie 2
Overigens wel enigzins tegenstrijdige informatie. Ik las op ns.nl/flex dat automatisch opladen automatisch wordt stopgezet...
Badge +3
Toen ik op 6 juni overstapte op NS Flex, is automatisch opladen inderdaad stopgezet bij het ophalen van de bestelling (het laden van de Reizen op Rekening-producten).

Reageer