beantwoord

NS Flex en overig OV, icm pauzeren NS Flex en op rekening reizen

  • 31 August 2023
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Ik wil van NS Flex gebruik maken, met de mogelijkheid om soms een periode op te zeggen, echter wil ik dan wel met de OV-chipkaart in de bus kunnen reizen, zonder zelf saldo te moeten laden, dus met automatisch laden. Is dat mogelijk?

Had een niet zo'n vriendelijke en ongeduldige medewerker van NS klantenservice aan de lijn, maar door haar geïrriteerd zijn, heb ik afgehaakt, en hoop nu hier antwoord te krijgen.

icon

Beste antwoord door Tochjo 31 August 2023, 15:56

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

U kunt, als u tijdelijk geen NS Flex-abonnement wil, het abonnement wijzigen in NS Flex Basis. U hebt dan geen abonnementskosten en reist altijd tegen vol tarief, maar nog wel steeds op rekening in al het openbaar vervoer. En hoeft dus geen saldo te laden, maar krijgt nog altijd een maandelijkse factuur waarvan de kosten automatisch van uw rekening worden afgeschreven.

Kijk, daar heb ik wat aan, dankjewel.

 

Kan ik deze topic verwijderen? Heb de titel slecht geschreven zie ik, en deze kan ik niet wijzigen.

Badge +3

Alleen moderatoren kunnen topics verwijderen.

Reputatie 7
Badge +3

Moderators kunnen ook topic titels aanpassen, mocht je dat willen.

Titel aanpassen is ook prima.

Iets als: NS Flex en overig OV, icm pauzeren NS Flex en op rekening reizen 

Hallo Pejola en welkom bij de NS Community,

 

Ik heb de titel voor je aangepast. Ik laat hem staan zodat andere reizigers wellicht gebruik kunnen maken van deze optie.

Reageer