beantwoord

NS Flex en Syntus - geeft aan dat er niet in/uitgecheckt is

• 6 januari 2020
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Hoi Allemaal,

Ik gebruik al enige tijd NS Flex naar tevredenheid en merk dat in mijn Reishistorie bij mijn Syntus busreizen (omgeving Utrecht) altijd staat dat er Niet in- of uitgecheckt is. 

Zelf ga ik er vanuit dat dit een soort glitch is, uiteraard check ik uit of in, anders zou ook de prijs niet berekend kunnen worden.

Zou hier iemand eens naar kunnen kijken? Lijkt mij dat er meerdere Syntus klanten zijn die dit merken. Het is niet urgent, maar het ziet er gewoon niet heel netjes uit.

Als ik de declaraties download staat er wel een duidelijke uitcheck tijd.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 januari 2020, 19:36

Ik heb het vermoeden dat dit door de storing komt die vandaag ons heeft getroffen. Ik wil je vragen om het morgen nogmaals te bekijken.

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb het vermoeden dat dit door de storing komt die vandaag ons heeft getroffen. Ik wil je vragen om het morgen nogmaals te bekijken.

Badge +3

Transacties van streekvervoerders duren enkele dagen om verwerkt te worden in Flex.

Waarom dat zo lang duurt geen idee, want zoals je zegt staan de tijden gewoon al bij je transacties.

Of is dit echt altijd (ook voor reizen in december en zo)? Want de prijs staat er wel bij. Normaal staat daar dan enkele dagen € 0,00.

Staat het er nog zo?

Reageer