beantwoord

NS flex extra kosten

• 1 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

abonnement is aangepast naar ns flex traject vrij en nu wordt het automatisch afgeschreven, dit is top maar ik wil inzage in extra kosten buiten dit abonnement.
bij OV-chipkaart staan geen bedragen meer en ik moet dit declareren.
Waar kan ik deze gegevens per maand inzien? / downloaden

icon

Beste antwoord door Momo 1 oktober 2020, 16:40

Deze kosten kunt u zien in uw MijnNS account. U kunt daar uw reishistorie vinden met de kosten (soms, met name voor bus/tram/metro met enige vertraging) en iedere maand wordt daar uw factuur neergezet die u kunt downloaden. Ook ontvangt u iedere maand een mail dat deze factuur klaarstaat, ook als het factuurbedrag €0 zou zijn wanneer u (tijdelijk) geen abonnement heeft en niet gereisd hebt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Deze kosten kunt u zien in uw MijnNS account. U kunt daar uw reishistorie vinden met de kosten (soms, met name voor bus/tram/metro met enige vertraging) en iedere maand wordt daar uw factuur neergezet die u kunt downloaden. Ook ontvangt u iedere maand een mail dat deze factuur klaarstaat, ook als het factuurbedrag €0 zou zijn wanneer u (tijdelijk) geen abonnement heeft en niet gereisd hebt.

Hallo Lugtenberg en welkom bij de NS Community,

Bedankt voor het gegeven antwoord, Momo. Weet je zo voldoende, Lugtenberg?

Jazeker super bedankt!!

Badge +3

De reden is dat het product Flex op je kaart een algemeen product (Reizen op Rekening NS) is, en OV-chipkaart niet kan zien welk Flex abonnement je op een bepaald moment hebt. En dus ook de prijzen van je reizen niet weet, want die bepaalt NS achteraf.

Reageer