beantwoord

NS Flex facturatie

• 1 juni 2019
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Vraag: Mijn vriendin heeft NS Flex Weekend vrij sinds 1 April.

Ze kan pas per 1 Mei opzeggen, maar ontvangt 1 Mei wel alvast een factuur met de abonnementsgelden voor de periode 01.05.19 - .01.06.19.

Ze heeft 1 Apri haar NS Flex Weekend Vrij teruggezet naar: 'Zonder abonnement'.
Pas 1 maand later ontvangt zij haar credit. Nou is het voor mij geen punt, maar ik kan begrijpen voor mensen met bijvoorbeeld een veel duurder abonnement zoals een Altijd Vrij, dat ze het niet altijd kunnen missen dat grote bedrag maar een maand voor te schieten.

Is het mogelijk, of zijn jullie al bezig met een credit binnen bijvoorbeeld 1 week als het abonnement zal worden stopgezet of worden teruggezet.

Of is het binnenkort mogelijk een datum in de toekomst te selecteren?
icon

Beste antwoord door Iris NS 1 juni 2019, 16:18

Welkom bij onze NS Community, District Line :)

Ik weet dat mijn collega's van het NS Flex team deze week veel bezig zijn geweest met het vraagstuk omtrent de credit bedragen die door het bestaande proces vaak laat verrekend worden. Ik heb hier verder nog geen concrete informatie over gekregen, maar ze zijn dit in ieder geval actief aan het onderzoeken en waar mogelijk aan het herstellen. Zodra we hier meer informatie over hebben en er echt concrete veranderingen in het proces komen, zullen wij dit hier delen op de Community.

Van veel reizigers hebben we inderdaad de wens ontvangen om het abonnement alvast voor een bepaalde datum in de toekomst te kunnen wijzigen. Wij als moderators team zouden dit zelf ook erg prettig vinden. Ook dit heeft dus zeker de aandacht bij het NS Flex team. Stukje bij beetje wordt het NS Flex product aangepast zodat het steeds beter vlekkeloos kan functioneren. Ook hierbij geldt dat we meer nieuws meteen met jullie zullen delen hier!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Op dit moment krijg je dit pas bij je eerstvolgende factuur terug. Of ze hier al mee bezig zijn weet ik niet.

Ook de datum in de toekomst is er op dit moment niet, wanneer en/of dit er komt is ook niet zeker.
Oké, is er een moderator die dit kan toelichten?
Welkom bij onze NS Community, District Line :)

Ik weet dat mijn collega's van het NS Flex team deze week veel bezig zijn geweest met het vraagstuk omtrent de credit bedragen die door het bestaande proces vaak laat verrekend worden. Ik heb hier verder nog geen concrete informatie over gekregen, maar ze zijn dit in ieder geval actief aan het onderzoeken en waar mogelijk aan het herstellen. Zodra we hier meer informatie over hebben en er echt concrete veranderingen in het proces komen, zullen wij dit hier delen op de Community.

Van veel reizigers hebben we inderdaad de wens ontvangen om het abonnement alvast voor een bepaalde datum in de toekomst te kunnen wijzigen. Wij als moderators team zouden dit zelf ook erg prettig vinden. Ook dit heeft dus zeker de aandacht bij het NS Flex team. Stukje bij beetje wordt het NS Flex product aangepast zodat het steeds beter vlekkeloos kan functioneren. Ook hierbij geldt dat we meer nieuws meteen met jullie zullen delen hier!

Reageer