beantwoord

NS flex facturen

• 22 november 2018
  • 3 reacties
  • 338 Bekeken

Ik vroeg mij af of mijn Bus reizen nog zichtbaar worden in mijn reis historie? Voorheen had ik geen NS flex abonnement dus kon ik direct declareren via MijnOv. Op dit moment zijn alleen mijn trein en metro reizen zichtbaar in MijnNs, maar ik wil graag ook mijn bus reizen kunnen declareren. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 november 2018, 10:45

Goedemorgen Dwolff en welkom bij de NS Community!

Alle reizen die je maakt met het NS Flex abonnement, dus ook de bus, tram en metro reizen, zullen worden getoond in je Mijn NS en op de maandelijkse factuur. Aangezien we voor bus, tram en metro reizen echter afhankelijk zijn van de respectievelijke vervoerder om de specifieke transactie-informatie te leveren, kan het voor die reizen iets langer duren dan voor treinreizen voordat ze getoond worden. Je kunt in ieder geval sowieso de maandelijkse factuur gebruiken om je kosten te declareren, deze kun je terugvinden in je Mijn NS account onder '(Mijn) Facturen'.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Ja, alle reizen met bus, tram en metro komen bij NS Flex in de reishistorie in Mijn NS te staan. Het kan wel een aantal dagen duren voordat de betreffende maatschappij de reizen heeft aangeleverd.
Goedemorgen Dwolff en welkom bij de NS Community!

Alle reizen die je maakt met het NS Flex abonnement, dus ook de bus, tram en metro reizen, zullen worden getoond in je Mijn NS en op de maandelijkse factuur. Aangezien we voor bus, tram en metro reizen echter afhankelijk zijn van de respectievelijke vervoerder om de specifieke transactie-informatie te leveren, kan het voor die reizen iets langer duren dan voor treinreizen voordat ze getoond worden. Je kunt in ieder geval sowieso de maandelijkse factuur gebruiken om je kosten te declareren, deze kun je terugvinden in je Mijn NS account onder '(Mijn) Facturen'.
Super, dankjewel!

Reageer